Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Prvá seriálová novinka Jojky nesklamala. Diváci si taliansku kriminálku nenechali ujsť

Utorkové a štvrtkové večery na Jojke patria v januári novému seriálu.

11.01.2024 00:00
Viola Foto:
Taliansky kriminálny seriál Viola má premiéry na Jojke začiatkom roka 2024.
debata

Televízia Joj odštartovala v utorok 9. januára nový taliansky kriminálny seriál Viola. Nasadila ho na utorkové a štvrtkové večery. Tie doposiaľ patrili Nemocnici, ktorá sa na obrazovky vráti až po ich skončení. Akvizičná novinka má dvanásť častí, s ktorými Jojka vyplní programovú štruktúru počas celého januára. V utorky uvádza dve epizódy za sebou a vo štvrtok jednu doplnenú politickou diskusiou Na hrane.

Taliansky kriminálny seriál Viola má premiéry... Foto: TV JOJ
Viola Taliansky kriminálny seriál Viola má premiéry na Jojke začiatkom roka 2024.

Dej seriálu sa točí okolo mladej, príťažlivej novinárky Violy, ktorej život sa od základov zmení, keď sa presťahuje z Paríža späť do Palerma, aby našla otca, ktorého nikdy nepoznala. Začne písať o miestnych kriminálnych prípadoch a spolupracovať s charizmatickým policajným inšpektorom Francescom.

Prvé dve epizódy Violy sa stali najsledovanejším večerným programom. Pri obrazovkách Jojky bolo 398-tisíc divákov pri prvej časti a 318-tisíc si pozrelo druhú časť. Markíza konkurovala Políciou Modrava, ktorú si pozrelo 274-tisíc divákov, a Špecialistami, ktorých sledovalo 192-tisíc divákov.

V obchodnej cieľovej skupine 13–55 si Viola pripísala podiel na trhu 17,7 % a 16,7 %. Markíza si pripísala s Políciou Modrava 15,4 % a so Špecialistami 14,4 %.

na vlnách jadranu, Čítajte aj Prvá veľká seriálová premiéra na Jojke: Rok 2024 odštartuje netradičnou novinkou

V rámci nespravodajských programov však viac divákov ako hlavné večerné programy získal podvečerný seriál Mama na prenájom. V utorok si v porovnaní s pondelkovým štartom 3. série ešte polepšil a v oboch hlavných cieľových skupinách sa stal suverénne najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. Pozrelo si ho celkovo 418-tisíc divákov v 12+, v obchodnej cieľovej skupine 13–55 dosiahol rating 7,2 % a vysoký trhový podiel 27,6 %.

Mama na prenájom pokračuje v roku 2024 treťou... Foto: TV Markíza
Mama na prenájom Mama na prenájom pokračuje v roku 2024 treťou sériou.

Celkovo najsledovanejšími programami dňa boli hlavné spravodajské relácie komerčných televízií. V univerzálnom publiku 12+ si prvenstvo pripísali hlavné spravodajské relácie TV JOJ – Najlepšie počasie a Noviny, v mladšom publiku 13–55 boli top programami dňa hlavné spravodajské relácie Markízy – Televízne noviny a Počasie.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #TV JOJ #sledovanosť TV