Vo štvrtok 21. septembra 2023 si ho v rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ vôbec prvý raz vychutnalo viac než pol milióna divákov, čo je absolútne najvyšší počet od jeho januárového štartu. Zároveň sa v oboch hlavných cieľových skupinách stal celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Čítajte aj Luxus a nadštandardné služby. Takto vyzerá prvé VIP kino na SlovenskuDesiata premiérová epizóda 3. série Dunaja v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla rating 8% a nadpriemerný podiel na trhu 26,9%. Doposiaľ najemotívnejšia časť seriálového hitu, v ktorej rodina Klausovcov tragicky prišla o svoje malé dieťa, nedala šancu finálovej predvolebnej diskusnej relácií na Jojke (share 18,4 % v CS 12 – 54), ani ďalšej zo série debát na Jednotke RTVS (share 2,8% v CS 12 – 54). Poradila si aj s prvým polčasom futbalového zápasu zo skupinovej časti Európskej konferenčnej ligy UEFA medzi mužstvami ŠK Slovan Bratislava a KÍ Klaksvík (share 12,2% v CS 12 – 54) na stanici Šport.
Čítajte aj Koniec trápenia pre RTVS. Voda spieva dospela do finále, stala sa prvým jesenným prepadákomDunaj vo štvrtok obzvlášť oslovil cieľovú skupinu mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 46,9%. Rodinná sága pritiahla k obrazovkám absolútne rekordných 514-tisíc divákov starších ako 12 rokov a v čase vysielania zasiahla dokonca až 648-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Čítajte aj Nával nových postáv do obľúbeného lekárskeho seriálu nekončí: Jojka opäť prekvapuje!Darí sa aj Mame na prenájom, ktorá si vo štvrtok pripísal víťazný rating 4,5 % a trhový podiel 24,2 % v cieľovej skupine 12–54. Taktiež sa jej darilo medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu 40,4%, ale tiež v Nitrianskom kraji 12 – 54 s trhovým podielom až 49,4%.
Mamu na prenájom uprednostnilo 301-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah na 390-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).