
Ďalší týždeň vo vysielaní Tomáša a Diany potvrdil zastabilizované publikum. Po prvotnom prepade sledovanosti po úvodnom týždni sa seriál ustálil a je zaujímavé, že televízii prináša mimoriadne stabilné čísla sledovanosti. Počas ostrej sezóny by podobné čísla nestačili na označenie úspechu, avšak aktuálna letná uhorka seriálu svedčí.

Minulú stredu Tomáš a Diana predviedli svoj štandardný výkon. Dvojicu odvysielaných epizód uhrala v cieľovej skupine 12 – 54 sledovanosť 4,4%, respektíve 4,2%. Trhový podiel sa udržal nad 18%, konkrétne 18,2, respektíve 18,3%. Nové časti si pozrelo 234-tisíc, respektíve 216-tisíc divákov.

V stredu (7.6.) Tomáš a Diana v cieľovej skupine 12 – 54 uhrali 4,4% sledovanosť s oboma odvysielanými epizódam a 16,9, respektíve 16,6% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 240, respektíve 213-tisíc divákov.

Týždeň predtým tretia epizóda v cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla iba 4,4% sledovanosť s 18,5% trhovým podielom. Štvrtá epizóda v tej istej cieľovke uhrala 4,3% sledovanosť s 17,2% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 239-tisíc, respektíve 222-tisíc divákov.

Premiéra seriálu sa v polovici mája stala najsledovanejším programom mladšieho publika a tiež najsledovanejším nespravodajským programom v univerzálnej cieľovke. Štart seriálu dosiahol trhové prvenstvo v cieľovej skupine 12+. V mladšom publiku, cieľovka 12 – 54, sa seriál stal najsledovanejším programom dňa s 8,1% sledovanosťou a 26,8% podielom na trhu. Celkovo pri obrazovkách sedelo 435-tisíc divákov.