V nedeľu večer televízia JOJ odvysielala záverečnú, ôsmu epizódu, svojho megahitu Iveta. Tak ako každú nedeľu, tak aj túto svojská miniséria naplno bodovala a nedala konkurencii šancu. Navyše potvrdila nárast sledovanosti v mladšom, tak aj celkovom publiku. Iveta ako celok potvrdila status najúspešnejšieho seriálu Jojky. Stalo sa aj to, čo nebýva v slovenských končinách zvykom, diváci na sociálnych sieťach vo veľkom burcujú, aby televízia nakrútila nové časti.
Posledná epizóda Ivety dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 až 10% sledovanosť, seriál sa tak vrátil k tejto méte, po jednorazovom poklese zo siedmej epizódy. Trhový podiel v rovnakej cieľovej skupine bol na úrovni 29,1%. V cieľovej skupine 12+ spomínaná časť uhrala až 10,5% sledovanosť s 28,4% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 553-tisíc divákov.
Ako sa darilo ostatným epizódam?
V cieľovke 12 – 54 dosiahla siedma časť 9,8% sledovanosť s 27,2% trhovým podielom. V cieľovke 12+ Iveta neprekonateľne kraľuje s 11,4% sledovanosťou a 24,5% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo 525-tisíc divákov.
Šiesta časť v cieľovej skupine 12 – 54 uhrala až 10,7% sledovanosť s 29% trhovým podielom. Celkovo pri obrazovkách sedelo 555-tisíc divákov. Piatu epizódu celkovo sledovalo 574-tisíc divákov. Stále sa tešila enormným číslam v oboch cieľových skupinách. V cieľovke 12 – 54 uhrala spomínaná epizóda až 10,4% rating s 27,9% trhovým podielom.
Štvrtá epizóda prilákala k obrazovkám až 567-tisíc divákov, pričom mala dosah až na 766-tisíc divákov univerzálneho publika. V cieľovej skupine 12 – 54 uhrala, stále, rekordný 10% rating s 26,9% trhovým podielom. V cieľovke 12+ má Iveta na konte 12,3% rating a 25,5% trhový podiel.
Prvá časť dosiahla v cieľovej skupine 12+ neuveriteľných 799-tisíc divákov. Druhú sledovalo 755-tisíc. Prvá epizóda v cieľovke 12 – 54 sa pýši rekordnou 14% sledovanosťou a 36,5% podielom na trhu. Pričom zasiahla viac ako milión divákov. Tretiu časť celkovo sledovalo, stále, rekordných 695-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke uhrala až 12,5% sledovanosť s 34,2% trhovým podielom. V cieľovke 12+ to bola až 15,1% sledovanosť s 31,5% trhovým podielom.
Bude druhá séria?
Televízia JOJ, nateraz, oficiálne nepotvrdila vznik druhej série. Avšak o nej nahlas uvažuje a je viac ako pravdepodobné, že Iveta sa vráti s novými epizódami v najbližších rokoch. „Seriál je najsledovanejším programom na trhu, svojimi výkonmi trhá seriálové rekordy posledných rokov, je oň naozaj enormný záujem – a to nielen zo strany divákov. Iveta ako dielo nastavuje svojimi témami zrkadlo spoločnosti a rezonuje aj z pohľadu záujmu médií, filmových tvorcov a odborníkov z rôznych socio-kultúrnych oblastí. Nad druhou sériou preto uvažujeme,“ povedal pre Mediaklik Roland Kubina, programový riaditeľ JOJ Group.
Po pár týždňoch Jojka zmenila rétoriku a po úspešných všetkých častiach oficiálne potvrdzuje prípravy druhej série. „Iveta, seriál scenáristu Petra Kolečka, režiséra Jana Hřebejka, hlavného kameramana Martina Žiarana a ďalších úspešných tvorcov, sa stal najsledovanejším seriálom pôvodnej tvorby TV JOJ za posledné roky a bol miláčikom slovenského publika. Televízia preto potvrdila jeho pokračovanie v druhej sérii,“ píše v oficiálnom vyhlásení.