Dunaj, k vašim službám je vo vysielaní približne mesiac a za ten čas ukázala jedna zaujímavosť. Štvrtky dosahuje seriál lepšie výsledky ako počas utorkov, kde sa výraznejšie trápi voči jojkárskej Nemocnici a rozdiel medzi oboma seriálmi je minimálny. Nastáva situácia, na ktorú sme upozorňovali aj v úvodnej recenzii po prvej časti – tomuto seriálu by výraznejšie prospelo, keby sa vysielal len raz do týždňa a dáta ukazujú, že by to mal byť práve štvrtok. Minulý štvrtok dokonca Dunaj porazil Nemocnicu v oboch cieľových skupinách.
Čítajte aj Spanilá jazda Jojky sa čoskoro skončí: Iveta stále rekordná, zostávajú iba dve častiVysielania raz do týždňa je nielen svetový trend, ale pre náročnú produkciu by bolo úľavou, keby sa zvoľnilo tempo a najmä samotný dej by sa mohol zdynamizovať a osviežiť. Tvrdohlavá snaha Markízy ísť proti Nemocnici je napokon na škodu. Dej Dunaja sa začína zbytočne naťahovať, začína trpieť typickou slovenskou chorobou dlhodobých seriálov – vágny scenár. Začína by vidno, že dialógy šliapu vodu a od toho sa odráža aj výkon hercov. Nedá sa ubrániť pocitu, že viaceré výrazné herecké mená sa začínajú trápiť.
Čítajte aj RTVS pripravuje viacjazyčný seriál. Bude prvým maďarským seriálom zo SlovenskaChcelo by to zdynamizovať dej, jednotlivé zápletky by sa mohli rýchlejšie vyvíjať a zabrániť tak premene na telenovelu.
Dunaj, k vašim službám by sa mal vybrať rovnakou cestou ako jeho originálny námet z Česka. Zlatá labuť je na Nove uvádzaná len raz do týždňa a to úplne bohato bude stačiť.
Štvrtková ôsma premiérová epizóda Dunaja v cieľovej skupine 12 – 54 zvíťazila s ratingom 7,4% a doposiaľ najvyšším trhovým podielom 24,6%, pričom obsadila tretie miesto vo štvrtkovom rebríčku sledovanosti. V porovnaní s utorkovou epizódou si seriálová novinka z hľadiska ratingu polepšila o 0,7 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej stúpol až o 3,4 percentuálneho bodu.
Čítajte aj Návštevnosť kín stúpla: Od čísel spred pandémie má stále ďalekoCelkovo Dunaj, k vašim službám pritiahol k obrazovkám 434-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v porovnaní s utorkom získal na svoju stranu ďalších 29-tisíc divákov. V čase vysielania zasiahol až 621-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Výborný výkon zaznamenala Mama na prenájom, ktorá si vo štvrtok pripísala výborný rating 6,7% a nadpriemerný trhový podiel 27,5% v cieľovej skupine 12 – 54. Obzvlášť zabodovala medzi mladými diváčkami vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili podiel na trhu až 48,5 %.
Čítajte aj Netflix sprísňuje pravidlá. Obmedziť chce zdieľanie hesiel a pozeranie „na čierno“Denný seriál si vo štvrtok vychutnalo celkovo 405-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania mala Mama na prenájom dosah až na 511-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Jojkárska Nemocnica nečakane prehrala s Dunajom aj v cieľovke 12+, v ktorej si vždy držala prvenstvo. Štvrtkovú epizódu sledovalo 428-tisíc divákov.