Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Konečne sa Slováci dostavili k televízorom! Markíza naplno zabodovala s Koleníkom

Druhá šanca sa pred týždňom vrátila a zvalcovala všetko, čo jej stále v ceste. Rovnako ako počas prvej série.

12.09.2022 06:00
druhá šanca, Foto:
Druhá šanca nesklamala. Priniesla Markíze prvé jesenné rekordy.
debata (2)
príbeh služobníčky, Čítajte aj Seriálový september na HBO Max: Návrat mrazivého megahitu, aj pokračovanie Rodu draka

Začiatok jesennej sezóny bol v prípade komerčných staníc pomerne kostrbatý. Obe stanice začali sezónu pomerne skoro a to ešte v poslednom augustovom týždni, čo sa odrazilo na ratingoch, ale aj celkovom publiku. Také hity ako Pán profesor alebo Nemocnica, dokonca ani markizácka novinka Výnimočná Nikol, si nesiahli na 400-tisícovú hranicu, čo ešte pred pár mesiacmi bol nutný štandard. Dôvod je jasný, diváci sa ešte vo veľkom nedostavili do obývačiek a zostávajúci čas pekného počasia sa snažia využiť naplno.

richard dírer, Čítajte rozhovor Moderátor Dírer z ta3: O čom by som sa bavil s extrémistami? To by museli mať nejaký program

Všetko sa zmenilo minulý pondelok, keď televízia Markíza vyrukovala s druhou sériou megahitu Druhá šanca. Strhujúci úvod do novej série zinkasoval v cieľovke 12 – 54 rating 9,5% a v rámci doterajšej histórie seriálu druhý najvyšší trhový podiel 30,4%. Hranica na Jojke v rovnakej cieľovej skupine si pripísala podiel na trhu 15,3% a film Cesta domů zaznamenal na Jednotke RTVS podiel na trhu 6%.

hokus pokus, Čítajte aj September na Disney+: Obrovská nálož premiérového obsahu! Budete nadšení!

Spomínanú epizódu sledovalo celkovo 503-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania Druhá šanca zasiahla až 652-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Treba však dodať, že dosiahnutá sledovanosť patrí k najnižším v rámci oboch sérií. No v porovnaní s aktuálnymi jesennými výsledkami ostatných titulov ide o mimoriadne vysokú sledovanosť.

Settele, Grega, Antala Čítajte aj Riaditelia Markízy, Joj a Expresu o novom odvode: Ide o zlý a škodlivý nápad, je to maďarská cesta

Farma odštartovala s úspechom

V cieľovej skupine 12 – 54 bola jasnou jednotkou na trhu s ratingom 4,7% a nadpriemerným trhovým podielom 25,8%. Reality šou Láska na chate na Jojke v rovnakej cieľovej skupine dosiahla trhový podiel iba 8,9% a so zábavnou šou Inkognito ešte nižší podiel na trhu 7,5%.

Prvá epizóda Farmy s novým moderátorom Marekom Fašiangom, umelou inteligenciou Alicou pritiahla k obrazovkám celkovo 270-tisíc divákov, pričom dosah mala až na 456-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

© Autorské práva vyhradené

2 debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Druhá šanca #Farma 14 #televízna sezóna 2022/2023