Spoločnosť CME dnes oznámila, že na pozíciu Director of Digital Transformation – Informative Programming nastúpi Vladimír Mužík. Bude pracovať na stratégii pre digitálny obsah a spolupracovať s redakčnou radou CME a riaditeľmi spravodajstva v jednotlivých krajinách. Televízia Markíza o tom informovala na svojom spravodajskom webe tvnoviny.sk.
Čítajte aj Bude Čas nádejí pokračovať? RTVS prekvapuje, rozhodla o budúcnosti úspešného seriálu„Vladimír Mužík bude z tejto novozriadenej pozície napomáhať k rozšíreniu, zlepšeniu a inovácií lineárnych programových formátov s cieľom prispôsobiť ich tak, aby obstáli aj v digitálnom prostredí,“ píše Markíza. Svojich divákov oslovuje nielen cez tradičné televízne vysielanie, ale tiež prostredníctvom ďalších kanálov, akými sú sociálne siete, platforma Voyo a online prostredie celkovo.
"Počas mojej mediálnej kariéry som bol svedkom dramatickej digitalizácie tlačených médií. Ani televízne spravodajstvo nie je imúnne voči podobným, hlbokým zmenám. Z tejto výzvy mám radosť a teším sa, že budem môcť uplatniť svoje desaťročné mediálne skúsenosti a využiť ich na všetkých trhoch spoločnosti CME v strednej a východnej Európe,” hovorí Vladimír Mužík.
Čítajte aj Prekvapivý boom v online reklame: Slovenský digitálny trh hlási návrat k rastu a nástup nových trendovVladimír Mužík svoju kariéru zahájil ako šéfredaktor v Ringier Axel Springer Media, najprv v Bratislave, potom v Prahe. Následne nastúpil do spoločnosti CET 21 (dnes CME) na pozíciu vedúceho firemnej komunikácie. Od roku 2011 pracoval v TV Nova na pozícii vedúceho spravodajstva. Posledných desať rokov zastáva pozíciu výkonného riaditeľa spoločnosti MAFRA Slovakia, ktorá zastrešuje denník Hospodárske noviny, mesačníky Evita či Stratégie a ich webové mutácie, a tiež spoločnosť Ticketportal. Na pozícii výkonného riaditeľa MAFRY Slovakia a Ticketportalu zostáva aj naďalej.