Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Spermie a slipy zostali, zmizla úplne iná pasáž. Kontroverzná vianočná reklama Telekomu má novú verziu

Kontroverzná vianočná reklama rozdelila Slovákov - teraz z nej zmizna konkrétna pasáž.

16.11.2023 17:20
Slovak Telekom vianočná reklama Foto:
debata (35)

V posledných dňoch Slovenskom kolovala petícia, ktorú podpísali už tisíce ľudí. Tým prekážala reklama od spoločnosti Telekom, ktorá je momentálne vysielaná aj v televízii.

Pri petícii je uvedené, že ľuďom prekáža, že sa v texte vianočnej piesne spomínajú slová slipy a spermie. Niektorí ľudia však mali problém aj s pasážou, kde bolo medzi riadkami naznačené, že hlavný hrdina môže byť homosexuál – aspoň tak reklamu pochopilo množstvo ľudí. Konkrétne sa však v reklamnom spote nachádzala len pasáž, kde hlavný hrdina hovorí, že si nehľadá dievča.

Slovak Telekom vianočná reklama Čítajte viac Slovákov dokáže rozdeliť aj neškodná vianočná reklama: Spermie a slipy spustili petíciu

Práve táto pasáž teraz z reklamy zmizla. V televízii sa momentálne vysiela skrátená verzia reklamy, na internete sa špekuluje, či je dôvodom práve spomínaná petícia. Telekom však tvrdí, že za tým netraba hľadať nič špeciálne. „Skrátenie televízneho spotu vychádza z našej mediálnej stratégie, ktorá počas kampane divákom ponúka aj kratšie stopáže spotov. Originálne znenie televízneho spotu je plne k dispozícii na oficiálnom Youtube kanáli Slovak Telekom, alebo na Facebooku Slovak Telekom,“ uviedla pre interez v zaslanom stanovisku spoločnosť.

Ľudia žiadajú stiahnutie reklamy

Asi 13 000 ľudí žiada, aby bola reklama stiahnutá a vyhrážajú sa, že inak odstúpia od zmlúv so spoločnosťou. „My, dolu podpísaní, nesúhlasíme s vysielaním reklamy Telekom, ktorá sa chcela niesť vo vianočnom duchu, ale nemá s ním nič spoločné. Nechceme v každom reklamnom breaku počúvať o spermiách a tesných slipoch. Pokiaľ nedôjde k náprave, odstupujeme od zmlúv so spoločnosťou Telekom,“ píše sa na webe Peticie.sk.

Vianočná komunikácia Telekomu štartuje televíznym spotom o mladom mužovi, ktorý na sviatky prichádza domov. Čakajú ho však Vianoce, počas ktorých bude opäť raz čeliť predstavám a projekciám svojich najbližších o tom, ako by mal viesť svoj život. Celým príbehom nás pritom sprevádza pretextovaná koleda „O Christmas Tree“, ktorá reflektuje pocity z Vianoc hlavného hrdinu.

Kuffa Čítajte viac Kuffa podráždil kňazov aj kresťanskú televíziu: Chce Ježiša Krista za kráľa Slovenska, jeho prejav vystrihli

Telekom v tlačovej správe tvrdí, že ich cieľom bolo ukázať, čo je na Vianociach podstatné – teda vedieť, či sú naši blízki šťastní. „Počas vianočného obdobia sa stretávajú rôzne generácie a životné štýly, čo prirodzene vedie k odlišným názorom a očakávaniam, ktoré sa často prejavujú nepríjemnými otázkami," hovorí Ulrich Klenke, marketingový riaditeľ spoločnosti Deutsche Telekom. „My v spoločnosti Deutsche Telekom podporujeme rozmanitosť, otvorenosť a toleranciu. Každý by mal mať právo žiť svoj život tak, ako si to predstavuje. To, čo je skutočne dôležité, je hlboké puto, ktoré zdieľame s tými, na ktorých nám záleží.“

© Autorské práva vyhradené

35 debata chyba
Viac na túto tému: #Slovak Telekom #vianočná reklama