Česká televízia predstavila novú imidžovú kampaň s názvom „Máme radi ČT“, ktorá má za cieľ nielen predstaviť obľúbené seriály a projekty, ale tiež ukázať šírku programovej ponuky jej televíznych staníc. V krátkych 40-sekundových spotoch sa objavujú skutoční diváci, ktorí si sami vybrali svoje obľúbené programy.
Čítajte aj Čo nahradí Čas nádejí? RTVS prekvapuje, do nedeľného prime-time vytiahne tento programVýkonná riaditeľka marketingu, Štěpánka Sunková, vysvetľuje, že Česká televízia dlhé roky nemala vlastnú imidžovú kampaň, čo považuje za škodu. Teraz chce pripomenúť, čo všetko robí a pre koho. V kampani sa zamerala sa na ukázanie šírky ponuky Českej televízie prostredníctvom svojich divákov a ich vlastných slov.
Pre kampaň bolo vybraných približne šesťdesiat ľudí rôzneho veku, pohlavia a záujmov, od najmladšieho štvorročného dievčatka až po 93-ročného diváka. „Spoty teda ukazujú nielen najobľúbenejšie programy a projekty, ale tiež široké spektrum divákov, ktorí sa k Českej televízii hrdo hlásia. Koniec koncov, záverečný claim spotu znie: Sme tu pre každého z vás,.“ dodáva Sunková.
Zábery z natáčania novej imidžovej kampane „Máme radi ČT“:Česká televízia oslovovala divákov výzvou na obrazovke a počas niekoľkých dní sa ich prihlásilo takmer sedemsto. Cieľom bolo vybrať reálnych divákov od najmenších po najstarších s ich skutočnými preferenciami programov. V troch reklamných spotoch sa objavia nielen najmenšie deti, ale aj tínedžeri a seniori, ktorí boli ochotní prísť z rôznych častí Česka do sídla ČT na Kavčích horách v Prahe.
Nápad zahrnúť divákov do kampane vznikol pri príprave novoročného pozdravu generálneho riaditeľa so zamestnancami. „Nový imidžový spot je tak vlastne jeho voľným pokračovaním. Pre nás, ktorí v Českej televízii pracujeme, je fajn vidieť tých, pre ktorých programy robíme. Je to skvelá motivácia,“ uzatvára Sunková.
Čítajte aj Jojka sa mení, začína žiť hokejom. V novej kampani predstavuje hokejové legendy a mladé talentySamotné natáčanie kampane prebiehalo v priestoroch Českej televízie len jeden deň. Kampaň bude vysielaná na všetkých televíznych staniciach ČT (s výnimkou Déčka) približne mesiac a bude tiež dostupná na sociálnych sieťach.