Česká televízia predstavila novú imidžovú kampaň s názvom „Máme radi ČT“, ktorá má za cieľ nielen predstaviť obľúbené seriály a projekty, ale tiež ukázať šírku programovej ponuky jej televíznych staníc. V krátkych 40-sekundových spotoch sa objavujú skutoční diváci, ktorí si sami vybrali svoje obľúbené programy.

Výkonná riaditeľka marketingu, Štěpánka Sunková, vysvetľuje, že Česká televízia dlhé roky nemala vlastnú imidžovú kampaň, čo považuje za škodu. Teraz chce pripomenúť, čo všetko robí a pre koho. V kampani sa zamerala sa na ukázanie šírky ponuky Českej televízie prostredníctvom svojich divákov a ich vlastných slov.
Pre kampaň bolo vybraných približne šesťdesiat ľudí rôzneho veku, pohlavia a záujmov, od najmladšieho štvorročného dievčatka až po 93-ročného diváka. „Spoty teda ukazujú nielen najobľúbenejšie programy a projekty, ale tiež široké spektrum divákov, ktorí sa k Českej televízii hrdo hlásia. Koniec koncov, záverečný claim spotu znie: Sme tu pre každého z vás,.“ dodáva Sunková.
Zábery z natáčania novej imidžovej kampane „Máme radi ČT“:Česká televízia oslovovala divákov výzvou na obrazovke a počas niekoľkých dní sa ich prihlásilo takmer sedemsto. Cieľom bolo vybrať reálnych divákov od najmenších po najstarších s ich skutočnými preferenciami programov. V troch reklamných spotoch sa objavia nielen najmenšie deti, ale aj tínedžeri a seniori, ktorí boli ochotní prísť z rôznych častí Česka do sídla ČT na Kavčích horách v Prahe.
Nápad zahrnúť divákov do kampane vznikol pri príprave novoročného pozdravu generálneho riaditeľa so zamestnancami. „Nový imidžový spot je tak vlastne jeho voľným pokračovaním. Pre nás, ktorí v Českej televízii pracujeme, je fajn vidieť tých, pre ktorých programy robíme. Je to skvelá motivácia,“ uzatvára Sunková.

Samotné natáčanie kampane prebiehalo v priestoroch Českej televízie len jeden deň. Kampaň bude vysielaná na všetkých televíznych staniciach ČT (s výnimkou Déčka) približne mesiac a bude tiež dostupná na sociálnych sieťach.