Pre známym nákupným centrom VIVO! v bratislavskej časti Nové Mesto vzniká nový priestor pre stretávanie komunity a spoločenské udalosti. Na takmer 3 000 metroch štvorcových sa bude rozliehať nová fontána, zeleň, príjemné vonkajšie sedenie, detské ihrisko, pódium aj terasy.
„Nákupné centrum VIVO! Bratislava nie sú iba obchody, služby alebo gastro. Pre nás sú dôležití najmä ľudia, ich potreby a komfort. Už od rekonštrukcie v roku 2019 sa orientujeme na budovanie komunity a spríjemnenie prostredia pre našich návštevníkov. Prebiehajúca rekonštrukcia námestia je prirodzeným pokračovaním tejto stratégie a má priniesť obyvateľom Nového mesta miesto na stretávanie sa. Niekoľko rokov na tomto projekte pracovalo mnoho ľudí tak, aby sme vytvorili prostredie otvorenejšie a s väčším pokrytím prírodných prvkov,“ hovorí Denisa Kráľová, center manager VIVO! Bratislava.
Pozrite si vizualizáciu námestia po rekonštrukcii:Zeleň do mestskej „džungle“
Rekonštrukcia prebieha už od septembra 2023 a ukončená bude do konca marca roku 2024. Najväčšou zmenou prejde fontána, ktorá zmení umiestnenie v priestore námestia. Vznikne aj rozšírený priestor pre kaviarne a reštaurácie vo forme nových či priestrannejších už existujúcich terás. Vytvorené bude tiež nové detské ihrisko pre menšie aj väčšie deti.
Ďalšou dôležitou zmenou na námestí bude zeleň, ktorá vytvorí príjemný tieň potrebný najmä v horúcich mesiacoch. Oázu pred obchodným centrom bude tvoriť niekoľko druhov stromov, lavičiek a zón na sedenie. Členenie terénu a výškové rozdiely oddelia námestie od hlavných komunikácií a zamedzia hluku a prachu z Vajnorskej ulice.
Do budúcnosti bude nové námestie VIVO! Bratislava k dispozícii pre aktivity rôzneho druhu ako sú trhy, street food, cvičenie, hudobné vystúpenia a mnohé iné.
Čítajte aj Vizuálny smog nahradilo umelecké dielo: V Čadci sa legendárna budova dočkala zmenyNákupné centrum VIVO! poznajú Slováci ako prvé nákupné centrum na Slovensku pod pôvodným názvom Polus City Center. Od novembra 2019 sa stalo jednou zo sietí konceptu VIVO!. Po zmene značky a rekonštrukcii nákupné centrum ožilo. Okrem vylepšeného dizajnového interiéru pribudli aj vnútorné hracie prvky pre deti, nové eskalátory či vynovený food court a supermarket Lidl. Za značkou VIVO! stojí spoločnosť CPIPG ako väčšinový vlastník centra.