Slovensko je síce rozlohou malá krajina, ale plná prekvapení, ktoré stoja za objavovanie, hovorí Slovakia Travel v novej kampani, ktorá bude propagovať našu krajinu ako turistickú destináciu doma aj v zahraničí.

„Ak vás neprekvapí divoká voda, určite vás prekvapí voda v podzemí, chôdza vo vzduchu a hviezdy nad hlavou, alebo posteľ v prírode. A ak vás neprekvapí táto panoráma, tak vás určite prekvapí, že vám to hovorím ja,“ prihovára sa divákom v televíznom spote kamzík tatranský.
Nový koncept prináša zmenu doterajšej prezentácie Slovenska ako pokojnej a blízkej krajiny. V novom spote sa predstavuje ako krajina prekvapivých zážitkov, ktoré stoja za objavovanie. „Hľadali sme koncept, ktorý nadviaže na branding krajiny z minulých dvoch rokov a efektívne zabezpečí jeho pokračovanie. Základná idea je založená na prekvapivých turistických zážitkoch,“ približuje myšlienku nového komunikačného konceptu Daša Matušíková, riaditeľka sekcie marketingu Slovakia Travel.
Vizuálna forma kampane nadväzuje na predošlú komunikáciu. Nový koncept však umožňuje dlhodobo prinášať pestrý výber unikátnych lokalít, prekvapivých miest či atrakcií. Jednotlivé televízne spoty určené pre domáci a zahraničný trh sa budú obsahovo líšiť. Pre domáci trh budú prezentovať menej známe miesta, o ktorých budú mnohí Slováci možno počuť prvý raz. V pravidelnej sérii vtipných online videí sa opäť objaví aj lyžiarka Petra Vlhová. Kampaň navrhla a realizovala reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy.

Slovakia Travel je oficiálny turistický portál Slovenska, ktorý vznikol v rámci projektu Národný portál cestovného ruchu Slovenska. Jeho cieľom a hlavným poslaním je propagovať Slovensko ako destináciu cestovného ruchu a poskytovanie informácií pre domácich aj zahraničných návštevníkov.