Začiatok novej sezóny odštartuje Česká televízia nielen programovými novinkami, ale tiež čiastočnou premenou svojej vizuálnej identity. Súčasťou je nový a štruktúrovanejší vzhľad upútaviek a prehľadu programov ČT1 a ČT2 aj nasadenie moderných grafických prvkov. Česká televízia sa tiež po novom prihovára ženským hlasom.
Čítajte aj Začiatok televíznej jesene na RTVS: Najslabšia programová ponuka za posledné rokyCieľom novej vizuálnej podoby je zjednotenie navigačných prvkov a sprehľadnenie upútaviek alebo programovej ponuky staníc ČT1 a ČT2. Diváci tak budú mať napríklad dlhší prehľad o dátume a hodine vysielania daného programu, prípadne zreteľnejšiu informáciu o jeho umiestnení v iVysílání ČT. Prvý a druhý program navyše získava pre grafiku dve nové doplnkové písma.
Vizuálnu premenu podtrhuje tiež nový hudobný doprovod z dielne autora pôvodnej zvukové zložky J. P. Muchowa. Ženskými hlasmi Českej televízie sa stávajú herečky Adéla Kubačáková a Lenka Zbranková. Upútavky na ponuku iVysílání a ďalšie digitálne produkty reprezentujú hlasy herečiek Anity Krausovej a Kláry Suchej.
Všetky zmeny pripravil interný tím Českej televízie pod vedením Dominiky Coufalovej, autorom nového návrhu sú grafik Petr Dalík, art director Martin Prokeš, video-operátor Petr Vícha a dramaturgička Eva Dvořáková. Bez zmeny zostali logá jednotlivých staníc a logo ČT, ktoré navrhlo ešte v roku 2012 Studio Najbrt.