Pekné na pláne je to, keď ho človek sám vezme do rúk. Ale plán je len taký dobrý, ako nástroje v tvojich rukách, hovorí Arnold Schwarzenegger v kampani na náradie značky Parkside, ktorá je privátnou značkou obchodných reťazcov Lidl a Kaufland.

Hollywoodsku hviezdu si značka vybrala ako ambasádora a motivátora pre domácich majstrov preto, lebo nikto iný nežije úspechom tak, ako Arnold Schwarzenegger. V reklamnom spote s dávakou nadsádzky a sebairónie prezradí tajomstvá svojho úspechu a inšpiruje k novým činom prostredníctvom legendárnych momentov z vlastnej kariéry.
Ako Parkside pripomína, Schwarzeneggerovi nie je žiadne náradie cudzie. V minulosti pracoval tiež ako murár a veľmi rád tvorí a opravuje veci sám. Aj preto je táto spolupráca obojstranne ideálna, pre herca šitá na mieru, ako sám zdôrazňuje: „To je presne môj prístup. Človek si musí veriť, aj preto som ‚parksajďák‘.“
„Arnold Schwarzenegger stelesňuje mnoho našich hodnôt. Parkside znamená ‚vytvor si veci sám‘. Chceme dať zákazníkom istotu, že to pomocou našich produktov sami zvládnu. Arnold je muž činu, je autentický, odhodlaný a stojí nohami pevne na zemi. Sme hrdí na to, že je teraz súčasťou nášho tímu.“ hovorí riaditeľ nákupu spoločnosti Lidl International Christoph Pohl.
Značka Parkside je v segmente DIY – „urob si sám“, určená všetkým, ktorí radi opravujú, stavajú a záhradníčia. Sortiment náradia, záhradnej techniky a príslušenstva je v ponuke predajní Lidl a Kaufland.