Medzinárodný módny reťazec Primark spustil už aj na Slovensku svoju novú webovú stránku ako virtuálny výklad obchodu. Po úspechu pilotného projektu vo Veľkej Británii chce ponúknuť aj našim zákazníkom nový a lepší zážitok z nakupovania.
Čítajte aj Uvažujete nad zmenou práce? Toto sú rady personalistov, ako správne naštartovať novú kariéru„Sme veľmi radi, že spúšťame našu novú webovú stránku aj na Slovensku. Vieme, že naši zákazníci veľmi radi chodia do našich obchodov. Túto cestu im chceme uľahčiť tým, že im online zobrazíme náš široký sortiment, umožníme im na webovej stránke browsovať a overiť dostupnosť vo vybranej predajni ešte pred jej návštevou. Verím, že slovenských zákazníkov, ktorý majú možnosť navštíviť predajňu Primark Eurovea v Bratislave, zaujme,“ hovorí Maciej Podwojski, riaditeľ spoločnosti Primark pre strednú a východnú Európu.
Nová webová stránka zobrazuje oveľa širší výber produktov z najnovších kolekcií Primarku, ako aj produktov každodennej potreby. Okrem nového dizajnu rozhrania a lepšej navigácie má aj novú praktickú funkciu. Umožňuje zákazníkom skontrolovať skladové zásoby, veľkosť a farebnú dostupnosť konkrétneho produktu, a to aj v slovenskej predajni Primark v nákupnom centre Eurovea v Bratislave.
Zákazníci na novom webe nájdu aj väčší počet obrázkov produkt a podrobnejšie informácie týkajúce sa látky a materiálu. Tie boli doteraz dostupné len na etikete produktu alebo jeho balení. Súčasťou sú aj funkcionality známe z iných stránok, ako vytvorenie personalizovaného účtu, kde si budú môcť uložiť svoje nákupné preferencie alebo vytvoriť zoznam obľúbených produktov, alebo prihlásenie na odber noviniek.
Nový web bol spustený tento týždeň na Slovensku, v Rumunsku a Slovinsku. Je tak už dostupný na všetkých 16-tich trhoch, kde Primark pôsobí.