Novou kreatívnou a digitálnou agentúrou Orangeu sa po úspešnom tendri stal MADE BY VACULIK, ktorý čoskoro prinesie nový dlhodobý komunikačný koncept operátora, ktorý bude v sviežom duchu. Počas uplynulých troch rokov zastrešovala komunikáciu Orangeu agentúra Elite Monday Lovers. Nová agentúra sa svojej úlohy zhostí už od 1. augusta 2023.
Čítajte aj Génius, stratég, šialenec, cisár: K divákom mieri veľkofilm, ktorý prvými zábermi vyráža dych„Sme veľmi radi, že práve MADE BY VACULIK sa stane naším partnerom v ďalšom budovaní našej značky. V rámci tendra ich tím výborne popasoval s náročnou úlohou, ktorej súčasťou bolo ukázať ich pohľad na dlhodobý pozicioning Orangeu ako lídra na telekomunikačnom trhu, rozpracovať ho pre jednotlivé komunikačné kanály a pretaviť do nového komunikačného konceptu,“ hovorí Pawel Galej, Chief Commercial B2C Officer spoločnosti Orange. Do výberového konania vypracovalo zadanie päť agentúr.
Čítajte rozhovor Šéf televízie Markíza: Za úspechom stojí jeden tím, jedna vášeň. Ja som bol len dirigentom veľkého orchestra„Pri napĺňaní jeho vízie využijeme nielen naše vyše 25-ročné skúsenosti s mobilnými operátormi, ale aj obrovský ľudský potenciál a skúsenosti akumulované v súčasnom agentúrnom tíme. Víťazstvo v ‚tendri roka‘ je výzvou, do ktorej sa s obrovskou chuťou okamžite púšťame.“ dodáva zakladateľ a Chairman agentúry MADE BY VACULIK Juraj Vaculík. „Štartujeme ďalšiu úspešnú kapitolu agentúry,“ reaguje Ronald Lupták, CEO MADE BY VACULIK.