Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Lidl zavádza novinku. Leták doručí aj do četovacej aplikácie

Obchodný reťazec sa čoraz viac orientuje na online komunikáciu so zákazníkmi.

01.07.2023 06:00
Lidl, koniec letákov Foto:
Obmedzením tlačených letákov Lidl ušetrí 6000 ton papiera.
debata

Poštové schránky či spoločné priestory plné letákov obchodných reťazcov, k tomu ďalšie letáky vložené v rôznych novinách a magazínoch sú už minulosťou. Aj keď presná štatistika neexistuje, odhadom išlo o stovky miliónov ročne s váhou papiera niekoľko desiatok tisíc ton. Po výraznom náraste cien papiera reťazce hľadali cesty, ako ušetriť a a zamerali sa čoraz viac na online komunikáciu so svojimi zákazníkmi.

tv, televízia, televízor, stream, streamovacia služba, obývačka, obrazovka, televízor Čítajte aj Televízie, traste sa! Diváci vám to zrátajú: Začína sa hľadanie najhoršieho slovenského seriálu sezóny

V duchu hesla, že len slová nestačia a ak chceme naozaj chrániť prírodu, je potrebné konať, začali obchodné reťazce začiatkom roka obmedzovať tlač letákov s akciovou ponukou. Prvým bol reťazec Lidl, ktorý pravidelnú týždňovú distribúciu do schránok ukončil ešte v roku 2020, začiatkom tohto roka ukončil aj ich vkladanie do vybraných denníkov a týždenníkov a letáky ponechal len v predajniach.

rtvs, mlynská dolina Čítajte aj Koniec koncesionárskych poplatkov je tu. Nedoplatky si môžete skontrolovať na webe RTVS

Tesco sa začiatkom roka dokonca po dvadsiatich rokoch s tlačenými letákmi dokonca definitívne rozlúčilo a akciovú ponuku už svojim zákazníkom ponúka len v digitálnej forme v aplikácii alebo na webe. Kaufland a COOP Jednota si zatiaľ letáky ponechali, na ich tlač však využívajú ekologickejši­u tlač.

Lidl najnovšie ponúka možnosť odoberať ich letáky aj prostredníctvom obľúbenej četovacej aplikácie WhatsApp. „Veríme, že informácie o našich akciových ponukách dokážeme aj takto čoraz väčšiemu počtu ľudí doručiť elektronicky,“ povedal Martin Nagy, konateľ Lidl SR zodpovedný za nákup a marketing, a dodal: „Zákazníci, ktorí leták ešte stále uprednostňujú v tlačenej forme, ho nájdu v našich predajniach. Pravidelne však prehodnocujeme ich počet, ktorý medziročne klesá.“

Pri odoberaní letákov prostredníctvom WhatsApp stačí naskenovať QR kód, potvrdiť doručenú správu a dvakrát týždenne – v pondelok a vo štvrtok – dostanete do správy elektronický Lidl leták.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Lidl #obchodné reťazce