Vonkajšia reklama nie sú len bilbordy a citylighty. Stále sa vyvíja a značky nachádzajú nové kreatívne spôsoby, ako upútať pozornosť a zaujať publikum na cestách. Španielsky módny reťazec Pull&Bear pútal v uliciach pozornosť ľudí pekne oblečeným obrovským modrým kyklopom. O pozornosť okoloidúcich nemal núdzu.
Čítajte aj Tajnosti Markízy okolo jesennej šou: Čím bude konkurovať Talentu a Pečie celé Slovensko?Španielsky obchodný reťazec s módnym oblečením a doplnkami bol založený v roku 1991. Začínal ako značka zameraná len pre mužov, no po niekoľkých rokoch predstavila v roku 1998 kolekciu pre ženy, ktorá sa v predaji vyrovnala mužskej línii. Na Slovensku má štyri predajne.
Pod jej materskú spoločnosť Inditex patria aj značky Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti a Oysho. V marci 2022 sa spoločnosť pripojila k zoznamu veľkých spoločností, ktoré po vypuknutí vojny na Ukrajine ukončili svoju činnosť v Rusku, a zatvorila svojich viac ako 500 obchodov v krajine.