Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Vonkajšia reklama nemusí byť nudná a otravná. Veď pozrite na túto od známej módnej značky

O pozornosť okoloidúcich nemala núdzu.

17.03.2023 06:00
Pull&Bear Foto:
debata
lets dance, let´s dance, Čítajte aj Markíza musí zvládnuť šok v zákulisí Let's Dance: Nečakaný odchod veľkej hviezdy

Vonkajšia reklama nie sú len bilbordy a citylighty. Stále sa vyvíja a značky nachádzajú nové kreatívne spôsoby, ako upútať pozornosť a zaujať publikum na cestách. Španielsky módny reťazec Pull&Bear pútal v uliciach pozornosť ľudí pekne oblečeným obrovským modrým kyklopom. O pozornosť okoloidúcich nemal núdzu.

markíza, tv markíza, Čítajte aj Tajnosti Markízy okolo jesennej šou: Čím bude konkurovať Talentu a Pečie celé Slovensko?

Španielsky obchodný reťazec s módnym oblečením a doplnkami bol založený v roku 1991. Začínal ako značka zameraná len pre mužov, no po niekoľkých rokoch predstavila v roku 1998 kolekciu pre ženy, ktorá sa v predaji vyrovnala mužskej línii. Na Slovensku má štyri predajne.

Pod jej materskú spoločnosť Inditex patria aj značky Zara, Bershka, Stradivarius, Massimo Dutti a Oysho. V marci 2022 sa spoločnosť pripojila k zoznamu veľkých spoločností, ktoré po vypuknutí vojny na Ukrajine ukončili svoju činnosť v Rusku, a zatvorila svojich viac ako 500 obchodov v krajine.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #vonkajšia reklama