Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Reklamné prešľapy v roku 2022: Test kolagénov, očkovacia kampaň či ľanový olej na rakovinu

personálne zmeny 2022 Čítajte aj Najväčšie prestupy roka: Najvýraznejšie zmeny nastali v spravodajstve RTVS

Erotické služby v denníku Šport

Komisia ako neetickú vyhodnotila reklamu v denníku Šport propagujúcu erotický chat a erotickú telefonickú linku. Vizuál reklamy zobrazoval časti nahých ženských tiel, ktoré dopĺňali headliny v znení:

  • „Hot! Som študentka medicíny. Zahráme sa na doktora?“
  • „!Urob ma zozadu!“
  • „Zavolaj a urobme sa spolu!“
  • „Chcem si trošku spestriť sexuálny život…Napíšem ti to, čo chceš počuť!“
  • „Hľadám rovnako zvráteného chlapa ako som ja.“, pod ktorými sú telefónne čísla.
Foto: Denník Šport
Rada pre reklamu, denník Šport

„Komisia akceptuje, že predmetom propagácie je služba, ktorá so sexom a erotikou súvisí a zároveň pri posúdení berie do úvahy aj skutočnosť, že denník, v rámci ktorého bola reklama zverejnená, nie je primárne určený deťom a maloletým. Na druhej strane má však za to, že v predmetnom prípade ide o vizuálne spracovanie reklamy a spôsob zobrazenia a prezentáciu ľudského tela v reklame, umiestnenie ktorej spotrebiteľ objektívne neočakáva ani v periodiku, ktoré je primárne zamerané na športové spravodajstvo a články o športe,“ zdôvodnila svoje rozhodnutie s tým, že zadávateľ aj šíriteľ reklamy musia v tomto prípade venovať zvýšenú pozornosť spôsobu, akým je ľudské telo prezentované aj ako je celková reklama spracovaná.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #rada pre reklamu