Zavádzajúci test kolagénov
Komisia sa tiež zaoberala článkom na webe, ktorý odkazoval na stránku s nezávislým testom kolagénov. Text označený ako inzercia vo svojich príspevkoch uverejnili aj Zuzana Plačková a Jasmina Alagič.
Článok s titulkom „Najväčší test kolagénov na Slovensku. Kto je výherca a kto prepadák?“ dopĺňal text: Najväčší test kolagénov na Slovensku. Kto vyhral a kto prepadol? Máte pocit, že na trhu je čoraz viac kolagénov? Nie ste si istý, ktorý je pre vás ten vhodný? Na čo si pri výbere dávať pozor? Odrádza vás od užívania kolagénu nepríjemná chuť? Vyskúšali ste v minulosti kolagén, ktorý vám nepomohol? Na Slovensku prebiehal veľký test kolagénov.
Komisia skonštatovala, že „reklama obsahuje údaj, ktorý môže spotrebiteľa zaviesť, najmä s ohľadom na tvrdenie, že v predmetnom prípade ide o „nezávislý test“, na základe ktorého môže napríklad spotrebiteľ nadobudnúť dojem, že test realizovala napr. nejaká autorita, čo však preukázané nebolo“. Zároveň upozornila, že spotrebiteľ môže zavádzať aj forma článku, keď je platená inzercia uvádzaná ako nezávislý test.