Výrazná a chytľavá melódia, sviatočná atmosféra a nechýba ani vtipný moment. To všetko dominuje vo vianočnom spote O2, kde nechýba, samozrejme, ani pes Max, ktorý zákazníkom predstavuje ponuku modrého operátora.

Kampaň pre pripravila reklamná agentúra Free Andy v réžii Dana Dekana, produkciu zastrešilo Alien Studio. „Vybrať si jeden darček, keď máte taký široký výber, je niekedy ťažšie, ako sa zbaviť výraznej melódie vo vianočnej reklame. Oboje sme využili v našom spote a dozdobili novým zábavným charakterom,“ zhodnotil myšlienku kampane kreatívny riaditeľ Free Andy Juraj Bartoš.
„Tento rok sme blížiace sa sviatky poňali v O2 v duchu prispievania zákazníkom na Vianoce a pripravili sme pre nich bohatú Vianočnú ponuku. Náš zákazník dostane za každý z aktivovaných programov, ktoré v O2 využíva vianočný kupón a získa tak atraktívne zľavy na vybrané smartfóny, televízor alebo robotický vysávač. Osobne by som z tejto ponuky vyzdvihla nové O2 pods, ktoré ponúkajú rozumnú kvalitu za jedinečnú cenu,“ uviedla riaditeľka komunikácie a značky O2 Lucia Petrášová.