Minulú jeseň nastala na vlas rovnaká situácia, keď Talent a pečenie bojovali s Tvárou. Vtedy Markíza utrpela porážku a napokon sa ukázalo, že pečenie bola jednotkou v tesnom závese s Talentom. Tento rok je iný v tom, že Tvár vystriedal vyraďovací Duel na Farme. Čo sa však nezmenilo je, že pre Markízu je nedeľný prime-time najslabšie miesto, pretože reality šou je trojkou na trhu a nevie konkurovať veľkým ťažiskovým šou.
Čítajte aj Očakávajte ďalšie zdražovanie. Zvýšenie cien plánuje aj táto streamovacia službaFarma cez pracovný týždeň je v čase vysielania silnou jednotkou na trhu, avšak vyvrcholenie farmárskeho zápolenia nie je pre divákov lákadlom a dávajú prednosť konkurenčným šou. Zaujímavosťou je, že nedeľné výsledky Farmy sú veľmi podobné tomu, ktoré dosahovala siedma séria Tváre pred rokom. Ostatnú nedeľu, keď sa do programovej ponuky pridala RTVS so šou o pečení, Farma sa prepadla na pozíciu trojky. V cieľovej skupine 12 – 54 Duel uhral 4% sledovanosť a 16% podielom na trhu. Celkovo pri obrazovkách sedelo 243-tisíc divákov.
Čítajte aj Október na SkyShowtime: Zabudnite na Kardashianky, prichádza iná rodina a akčný seriálový megahitJojkársky Talent zaznamenal prepad v celkovom rekordnom publiku. Udržal si pozíciu v komerčnej cieľovke. Nová epizóda Talentu v cieľovke 12 – 54 získala 6% sledovanosť s 20,8% trhovým podielom. Epizódu si pozrelo 327-tisíc divákov. Pred dvoma týždňami Talent sledovalo 406-tisíc divákov. Jojka stratila 79-tisíc divákov. Televízia vyhrala boj o diváka v mladšej cieľovke.
Čítajte aj Bratislavská Eurovea dostane ďalšie rozšírenie: Nová budova ohúri unikátnym dizajnomIná situácia bola v celkovom počte divákov. Odliv má na svedomí RTVS, ktorá odštartovala dlhoočakávanú tretiu sériu Pečie celé Slovensko. Prvú epizódu novej série si pozrelo 380-tisíc divákov. Pečenie v tejto cieľovke bola RTVS jednotka na trhu. V mladšom publiku štart novej série štartovala so 6% sledovanosťou a 19,6% trhovým podielom.