Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Neuveriteľné, čo stvára táto šou: Každý týždeň prináša poriadne prekvapenia...

Druhá séria reality šou Na nože si opäť vydláždila cestu k diváckemu hitu. Opakuje sa tak scenár z jari, keď sledovanosť s pribúdajúcimi stabilne rástla. Pre Markízu je to dobrá správa a je jasné, že šou si vyslúži objednávku tretej série.

11.10.2023 06:00
na nože, Foto:
Druhá séria Na nože sa môže pochváliť neustále stúpajúcou sledovanosťou.
debata

Reality šou Na nože sa týždeň čo týždeň teší rastúcemu diváckemu záujmu. V cieľovej skupine 12 – 54 sa obľúbený program v stredu 4. októbra 2023 stal absolútne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Immocap Bottova Čítajte aj Nové centrum Bratislavy rozšíri ďalšia štýlová budova. Pozrite sa, ako bude vyzerať

V tejto komerčne cieľovej skupine si piata premiérová epizóda 2. série Na nože pripísala doposiaľ najvyšší jesenný rating 7,9% a rovnako aj najlepší trhový podiel 29,9%. V porovnaní s predchádzajúcim týždňom si tak z hľadiska ratingu polepšila o 1,0 percentuálny bod a trhový podiel jej narástol o 1,9 percentu­álneho bodu.

River Park Čítajte aj Hlavné mesto odkleplo pokračovanie River Parku. Namiesto planetária na nábreží pri Dunaji pribudne...

Obľúbená šou si bez problémov poradila s konkurenčným seriálom Prokurátorka (share 13 a 13,8% v CS 12 – 54) na Jojke, ako aj s filmom Vraždy v Biote (share 7,8 % v CS 12–54) na Jednotke RTVS. Obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania seriálu zabezpečili trhový podiel až 46,6%.

pozlátený vek, Čítajte aj Október na HBO Max: Šialený film s monštrami a návrat skvelého historického seriálu

Šéfkuchár Martin Novák v minulotýždňovej epizóde navštívil reštauráciu U zlatého tanku v malej dedine Divina pri Žiline, vychutnalo si ju celkovo 361-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je v rámci aktuálnej 2. série doposiaľ najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 533-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

logo, Markíza, JOJ, RTVS Čítajte aj September v TV: Markíza sa výrazne vzdialila konkurencii, JOJ 24 prekonala RTVS 24

Druhým najsledovanejším nespravodajským programom na trhu sa minulú stredu stala podvečerná Mama na prenájom, ktorá si pripísala excelentný rating 5,1% a nadpriemerný trhový podiel 26,4% v cieľovej skupine 12 – 54.

Epizódu si vychutnalo celkovo 319-tisíc divákov, pričom aspoň na tri minúty si ju zaplo 422-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V oboch hlavných cieľových skupinách tak seriál Markízy v rebríčku sledovanosti predstihol nielen konkurenčnú šou Bez servítky, ale aj večerný seriál Prokurátorka na Jojke.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #seriál Mama na prenájom #Na nože