Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Salma Hayek vykopáva dvere vo veľkom štýle. Ako mexická diva s drinkom v ruke

Hviezdna herečka si zahrala v reklame ako vystrihnutej z mexickej telenovely.

16.11.2023 06:00
Salma Hayek Foto:
Salma Hayek Pinault v reklame na kávový likér Kahlúa.
debata

Kávový likér Kahlúa prichádza s reklamnou kampaňou v štýle latinskoamerických telenoviel s hviezdnou Salmou Hayek Pinault v role hlavnej divy. Kampaň s názvom Stir Up predstavuje Kahlúa ako drink, ktorý si nevyžaduje špeciálnu udalosť. Okoreniť sa ním dá aj piatková večerná nuda, ukazuje séria reklám ako vystrihnutých z mexickej telenovely.

Milovníkom tohto kávového likéru prináša z melodramatického sveta nekonečných seriálov sériu štyroch krátkych spotov plných farieb, emócií a situácií, ktoré sú nepredstaviteľné bez lahodného drinku.

druhá šanca, Čítajte aj Markíza v roku 2024: Najočakávanejší seriálový návrat stálice, ktorú Slováci zbožňujú

V prvom spote s názvom Povzdych (Gasp) sedí početná rodina znudene pri večeri. Ticho prerušujú len občasné povzdychy a zvuky cikád. Matka rodiny sa na to už nemôže pozerať, vytiahne fľašku likéru Kahlúa a dramaticky ho otvorí. V rukách všetkých členov rodiny sa začínajú objavovať miešané nápoje a zábava sa môže začať.

V dramatickom vyvrcholení vyletia vchodové dvere z pántov a na prahu sa objaví Salma Hayek Pinault v trblietavých večerných šatách s pohárom drinku v ruke a dramaticky prednesie: „Piatok volal, víno ho nudí” (Friday called, it's bored of wine).

V ďalšom spote s názvou Gauč (Couch) sedí herečka na pohovke s fľašou Kahlúa v ruke. „Nie si gaučový povaľač,“ prednesie a jediným fúknutím otvorí fľašku likéru. S drinkom v ruke dodává „Ty jsi gaučové espresso martini!“

V ďalších dvoch spotoch síce Salma Hayek Pinault neúčinkuje, ale sú rovnako zábavné. Pozrite si ich:
The Crown, koruna, Čítajte aj Pukne vám srdce žiaľom: Netflix ukáže tragickú smrť milovanej Diany! Toto je koniec svetového fenoménu

Kampaň vytvorila kreatívna agentúra Wieden+ Kennedy London a spoty režíroval mexický režisér Rodrigo Valdes. Podľa kreatívnej riaditeľky agentúry Philippy Beaumont je cieľom ukázať, že Kahlúa nie je len drink na párty. „Kampaň je zameraná na tých, ktorých nudí rutina a monotónnosť piatkového večera s vínom na pohovke. Chceli sme ukázať, že s likérom si dokážete okoreniť aj nudné dni," vysvetľuje s tým, že humorným a dramatickým spôsobom chcú inšpirovať novú generáciu domácich barmanov.

Hollywoodska hviezda Salma Hayek, ktorá pochádza z Mexika rovnako ako likér Kahlúa, si nakrúcanie reklamy užívala. „Najikonickejším momentom pri nakrúcaní bola Salma, ktorá volala ‚klapka!‘, aby si mohla vychutnať svoje espresso martini vonku s členmi štábu,“ spomína Beaumont. Herečka sa objavila v niekoľkých reklamách už v minulosti. Predstavila sa napríklad v reklame pre luxusnú módnu značku Gucci alebo spoločne s Arnoldom Schwarzeneggerom účinkovala v reklame na elektrické BMW.

Snapper: The Perfect Tree, John Lewis Čítajte aj Najočakávanejšia vianočná reklama je tu! Je úplne iná ako všetky ostatné, ale opäť dojemná a plná ľudskosti

Kahlúa svoju kampaň spúšťa v novembri v USA, Kanade, Číne a škandinávskych krajinách, vo februári príde na rad Veľká Británia.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #reklamná kampaň #Salma Hayek Pinault