Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ťažký televízny súboj: Talent rekord nezopakoval, Markíza zas ťahá za kratší koniec

Ostatná nedeľa bola pre všetky tri televízie mimoriadne dôležitá. O priazeň diváka bojovala RTVS s Pečie celé Slovensko, Markíza s Farmou a Jojka ďalšou epizódou Talentu.

07.10.2023 06:00
talent, Foto:
Česko Slovensko má talent sa musel podeliť o divákov s Pečie celé Slovensko.
debata

Minulú jeseň nastala na vlas rovnaká situácia, keď Talent a pečenie bojovali s Tvárou. Vtedy Markíza utrpela porážku a napokon sa ukázalo, že pečenie bola jednotkou v tesnom závese s Talentom. Tento rok je iný v tom, že Tvár vystriedal vyraďovací Duel na Farme. Čo sa však nezmenilo je, že pre Markízu je nedeľný prime-time najslabšie miesto, pretože reality šou je trojkou na trhu a nevie konkurovať veľkým ťažiskovým šou.

streamovacie služby Čítajte aj Očakávajte ďalšie zdražovanie. Zvýšenie cien plánuje aj táto streamovacia služba

Farma cez pracovný týždeň je v čase vysielania silnou jednotkou na trhu, avšak vyvrcholenie farmárskeho zápolenia nie je pre divákov lákadlom a dávajú prednosť konkurenčným šou. Zaujímavosťou je, že nedeľné výsledky Farmy sú veľmi podobné tomu, ktoré dosahovala siedma séria Tváre pred rokom. Ostatnú nedeľu, keď sa do programovej ponuky pridala RTVS so šou o pečení, Farma sa prepadla na pozíciu trojky. V cieľovej skupine 12 – 54 Duel uhral 4% sledovanosť a 16% podielom na trhu. Celkovo pri obrazovkách sedelo 243-tisíc divákov.

Lioness, sadlana, kidman, Čítajte aj Október na SkyShowtime: Zabudnite na Kardashianky, prichádza iná rodina a akčný seriálový megahit

Jojkársky Talent zaznamenal prepad v celkovom rekordnom publiku. Udržal si pozíciu v komerčnej cieľovke. Nová epizóda Talentu v cieľovke 12 – 54 získala 6% sledovanosť s 20,8% trhovým podielom. Epizódu si pozrelo 327-tisíc divákov. Pred dvoma týždňami Talent sledovalo 406-tisíc divákov. Jojka stratila 79-tisíc divákov. Televízia vyhrala boj o diváka v mladšej cieľovke.

Ganz House Čítajte aj Bratislavská Eurovea dostane ďalšie rozšírenie: Nová budova ohúri unikátnym dizajnom

Iná situácia bola v celkovom počte divákov. Odliv má na svedomí RTVS, ktorá odštartovala dlhoočakávanú tretiu sériu Pečie celé Slovensko. Prvú epizódu novej série si pozrelo 380-tisíc divákov. Pečenie v tejto cieľovke bola RTVS jednotka na trhu. V mladšom publiku štart novej série štartovala so 6% sledovanosťou a 19,6% trhovým podielom.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #sledovanosť #Česko Slovensko má talent #TV JOJ #TV Markíza #Farma 15