Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Markíza je spokojná. Divákov nenechá dlho čakať, Mamu na prenájom vráti čoskoro na obrazovky

Denný podvečerný seriál sa na obrazovky vráti začiatkom nového roka.

14.12.2023 06:00
mama na prenájom, Foto:
Záber z vianočného špeciálu Mamy na prenájom.
debata

Podvečerný denný seriál Mama na prenájom sa s divákmi v tomto roku definitívne rozlúčil. Televízia Markíza mu dopraje krátku prestávku a na obrazovky ho vráti sa začiatku nového roka.

„Veľmi nás teší, že si diváci a diváčky seriál Mama na prenájom doslova zamilovali a už si bez neho pracovné podvečery nevedia ani predstaviť. Zároveň sa stal silným pilierom programovej štruktúry TV Markíza v obchodne dôležitom access-prime. Aj tretia séria prinesie od 8. januára 2024 romantické a napínavé príbehy plné lásky, humoru, ale aj emotívnych situácií a nečakaných zvratov,“ povedal pre Mediaklik Lukáš Kočišek, PR manažér Markízy.

Invalid Čítajte aj December na Voyo: Prekvapenie v podobe slovenského filmového hitu a ešte omnoho viac!

Televízia Markíza uviedla Mamu na prenájom na začiatku roka 2023 a odvysielala z nej dve série, ktoré mali spolu 180 epizód. Seriál sa stal lídrom podvečerného vysielania, keď v priemere pritiahol k obrazovkám 369-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov. Viac ako 400-tisíc divákov malo až 52 epizód.

Najvyššiu sledovanosť si pripísal vianočný špeciál, ktorý Markíza uviedla v pondelok 11. decembra, netradične večer v hlavnom vysielacom čase. Na to, či sa rôznymi nepríjemnosťami rozdeleným rodinám Tomanovcov a Vernerovcov podarí zachrániť ich vytúžené Vianoce, bolo zvedavých až 465-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov.

Televízia Joj konkurovala dennému seriálu svojou reality šou Bez servítky, z ktorej v roku 2023 (do 8.12.) odvysielala až 195 epizód. V priemere ich sledovalo 314-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom maximom 459-tisíc divákov pri epizóde odvysielanej 24. februára. Hranicu 400-tisíc divákov sa reality šou podarilo počas roka prekonať dvanásťkrát. Viac divákov ako konkurenčná Mama na prenájom mala reality šou mala pri dvadsiatich epizódach, darilo sa jej najmä na jeseň.

bridgerton, Čítajte aj Milovaný aj nenávidený! Netflix konečne potvrdil návrat seriálu, ktorý rozdelil divákov

V obchodne podstatnej cieľovej skupine 12–54 (diváci vo veku od 12 do 54 rokov) dosiahlo 180 epizód Mamy na prenájom priemerný podiel na trhu 26,3 %, pričom maximom bolo 36,5 % pri epizóde odvysielanej 10. mája. Bez servítky si v tejto cieľovej skupine pripísalo so svojimi 195 epizódami (do 8.12.) priemerný podiel na trhu 23,3 %, pričom maximom bolo 31,1 %. Mamu na prenájom v podieloch na trhu prekonalo pri 40 epizódach.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #Bez servítky #sledovanosť TV #Mama na prenájom