Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Nový hit v slovenských kinách: Česko-slovenská uletená komédia prekonala veľkú métu

Komédia Jedeme na teambuilding je na čele tohtoročného rebríčka návštevnosti kín.

25.03.2024 06:00
Jedeme na teambuilding Foto:
Záber z filmu Jedeme na teambuilding.
debata

Česko-slovenská kómédia Jedeme na teambuilding prišla do kín na začiatku januára. Príbeh korporátnej nadnárodnej spoločnosti, ktorá ide na teambuilding, pochádza z pera rumunského scenáristu Alexa Coteta. Námet tvorcov okamžite oslovil a rozhodli sa ho adaptovať na naše podmienky.

Štyri regionálne tímy – z Prahy, Brna, Teplíc a zo Slovenska, priniesli na plátna kín tak trochu nekorektný humor, stereotypy a známe situácie z korporátneho prostredia, a najmä nadhľad, ktorý oslovil široké masy.

JEDEME NA TEAMBUILDING Fotogaléria - 18 fotiek Všetky fotky

Komédia si už počas krátkej doby od premiéry pripísala na konto viaceré úspechy, čo nie je pre slovenskú kinematografiu práve jednoduché. Najskôr zaznamenala nevídaný fenomén, keď počas druhého víkendu do kín prilákala viac divákov ako počas toho premiérového, a po necelých troch mesiacoch v kinách sa po rebríčku úspešnosti šplhá ešte vyššie.

Viac o filme si môžete prečítať aj v tomto článku:

Jedeme na teambuilding Čítajte viac Za firemné sa žúruje najlepšie. Česko-slovenský korporát sa vyberie na teambuilding, aký ste ešte nezažili

Snímka je najnavštevovanejším filmom tohto roka a už sa zapísala aj do historického rebríčka top 10 najúspešnejších slovenských filmov. Doposiaľ ju v kinách videlo až 253 646 divákov, čo z nej robí 9. najnavštevo­vanejší slovenský film v ére samostatnej Slovenskej republiky. Prekonala aj najúspešnejší slovenský film minulého roka – čiernu komédiu Invalid, ktorú si do kín prišlo pozrieť 208 200 divákov.

Ešte vyššie sa snímka dostala v rebríčku top 10 filmov z hľadiska dosiahnutých tržieb. S aktuálnymi hrubými tržbami viac ako 1,9 milióna eur sa totiž stihla stať druhým najúspešnejším slovenským filmom v histórii Slovenska. Viac zarobila len Sviňa v roku 2020 s tržbami viac ako 2,5 milióna eur.

„Pravdaže sa tešíme, že ľudia na náš film chodia,“ hovorí producent Juraj Brocko. „Preto sme ho koniec-koncov robili, aby sa ľudia smiali. Veľká vďaka!“, dodáva producent Tomáš Janísek. „Energia na pľaci bola jedinečná, užívali sme si to. Diváci to z nášho filmu určite cítia a zjavne sa bavia tiež,“ dodáva kreatívna producentka Petra Polnišová, ktorá si vo filme aj zahrala uletenú Marcelu milujúcu kvety a mačiatka.

Film sa ešte stále premieta v slovenských kinách, nájdete ho už aj na Netflixe alebo JOJ Play. Pozrite si trailer:

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #návštevnosť kín #jedeme na teambuilding