SITA rozširuje svoj tím. Do agentúry prichádzajú skúsení odborníci

Mediaklik | 16.05.2023 00:00
Adrián Méri, Michal Januš Foto:
Do agentúry SITA prichádzajú (zľava) Adrián Méri a Michal Januš.
Nové posily privíta marketingové oddelenie.
streamovacie služby Čítajte aj Streamovacie služby už využíva 1,3 milióna Slovákov. Najobľúbenejšie sú tieto štyri

SITA posilňuje svoje marketingové oddelenie. Do agentúry prichádzajú prichádzajú Michal Januš a Adrián Méri, ktorí majú dlhoročné skúsenosti v digitálnom marketingu. Agentúre majú pomôcť dosiahnuť jej strategické ciele.

Adrián Méri sa venuje digitálnemu marketingu viac ako 10 rokov a má za sebou mnoho úspešných kampaní pre popredné slovenské značky. Michal Januš pracoval na viacerých pozíciách v digitálnom marketingu v agentúre Universal McCann pre významných klientov.

Action, diskontný reťazec, obchod, predaj, zákazník, Čítajte aj Superlacný reťazec prekvapuje. Najnovšiu predajňu otvorí v chudobnom regióne

„Sme radi, že sme získali do tímu Adriána a Michala, ktorí sú obohatením pre naše marketingové oddelenie. S ich skúsenosťami a zápalom pre digitálny marketing sme presvedčení, že dokážu prispieť k rozvoju našej značky a jej rastu v modernom digitálnom svete,“ hovorí výkonný riaditeľ Branislav Kmeť.

SITA vznikla v roku 1997. Od roku 2001 rozšírila spravodajské služby o špecializované riešenia pre firmy, monitoringy médií a mediálne analýzy.

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ