Pizzeria sa inšpirovala streamovacími službami. Novinkou chce získať stálych hostí
Sieť reštaurácií Pizza Del Arte vo viacerých svojich pobočkách vo Francúzsku zaviedla predplatné. Hostia sa môžu za mesačný poplatok 35 eur každý deň raz najesť v niektorom z jej podnikov, na výber majú päť druhov pizze a dvoje cestoviny. Jedlá tu zvyčajne stoja okolo osem eur, predplatné sa teda vyplatí, ak zákazník príde najmenej päťkrát za mesiac.
Reštaurácia sa týmto krokom snaží pritiahnuť nových pravidelných klientov. O tých stravovacie zariadenia prišlo počas pandémie covidu-19, keď ľudia začali vo veľkom pracovať z domu a prestali chodiť na obedy von. Chce využiť model, ktorý sa v poslednom čase vyplatil streamovacím platformám alebo firmám pre rozvoz jedla.
Čítajte aj Veľký vianočný prieskum: Každý desiaty Slovák neplánuje tento rok darovať žiadny darčekPizza Del Arte predplatné testuje vo svojich reštauráciách v piatich mestách. Ak sa tento model osvedčí, dočkajú sa ho aj zákazníci v ďalších mestách. Podmienkou predplatného je zaplatenie na šesť mesiacov a konzumácia jedla v reštaurácii. Všetko okrem hlavného chodu si musia zákazníci uhradiť zvlášť. Výhodou je, že hosť môže prísť hocikedy, nielen počas obeda, ale aj večer.
Model reštauračného predplatného je pomerne bežný v Amerike, vo Francúzsku je to však premiéra. Podobný model už vo Francúzsku prevádzkuje sieť bister Prêt-à-Manger, odkiaľ si za 25 eur mesačne môžete odnášať až päť nápojov denne.
© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ