Očkovacia lotéria stopla pád sledovanosti! Koľko Slovákov tentokrát sedelo pri televízoroch?

Radovan Vávra, Pravda | 20.09.2021 13:04
očkovacia lotéria, Foto:
Žrebovanie očkovacej prémie zastavila pád sledovanosti.
Aj taký divácky hit ako je očkovacia lotéria okúsila pachuť straty divákov. Ostatné žrebovanie v nedeľu negatívny vývoj zastavilo.
Whitney Houston Čítajte aj Ďalší remake hudobného filmu na obzore? Tentoraz to bude spomienka na Whitney Houston

Žrebovanie očkovacej prémie Byť zdravý je výhra dosiahlo v nedeľu 19. septembra na Jednotke sledovanosť 761-tisíc divákov pri trhovom podiele 31,9% v cieľovej skupine 12+, pričom ide o nárast oproti predošlému týždňu. Na webe dosiahla relácia 59 734 pozretí. Relácia bola opäť najsledovanejším programom dňa.

pán profesor, Čítajte aj Čo sa to deje s divákmi? Markíza v šoku, Pán profesor zostal poriadne otrasený

Pre porovnanie, žrebovanie 12. septembra si pustilo 746-tisíc divákov. Pokles sledovanosti sa, nateraz, pozastavil. Najviac lotéria stratila práve 12. septembra, vtedy počet divákov klesol, medzitýždenne, o 60-tisíc. Výkon relácie sa v druhej polovici septembra zastabilizoval pod 800-tisícovou hranicou.

the crown, crown, koruna, olivia colman, Čítajte aj Streamovacie služby rozdrvili televízie! Tieto seriály ovládli odovzdávanie cien Emmy...

V nedeľu sa vysokej sledovanosti tešila aj diskusná relácia O 5 minút 12 na Jednotke, ktorú sledovalo 388-tisíc divákov pri trhovom podiele 31,8% v cieľovej skupine 12+ a v danom čase bola najsledovanejšou televíznou reláciou. Divákov zaujala v nedeľu popoludní aj dráma zo Slovenského národného povstania Vlčie diery, ktorá prilákala k obrazovkám 216-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,2% v univerzálnej cieľovej skupine a tiež bola v danom čase lídrom sledovanosti.

new amsterdam, Čítajte aj Veľké seriálové prekvapenie prichádza k nám! Táto lekárska dráma prekonáva aj Dobrého doktora

Počas víkendu sa záujmu divákov aj obľúbené zábavné relácie. V piatok večer si súťažno-zábavnú šou Milujem Slovensko na Jednotke pozrelo 323-tisíc divákov pri trhovom podiele 16,1% v univerzálnej cieľovej skupine. V sobotu to boli Záhady tela (245-tisíc, share 12,3%), nasledoval satirický seriál Pumpa (173-tisíc, share 9,1%) a následne talkšou Neskoro večer (189-tisíc, share 12,1%).

© AUTORSKÉ PRÁVA VYHRADENÉ