
Nikto by nečakal, že najsledovanejší seriál Slovenska okúsi tak skoro prvý poriadny odliv divákov. Stalo sa. Presne minulý pondelok. Hoci Markíza s druhou epizódou tretej série jednoznačne vyhrala pondelkový boj o diváka, výkon seriálu pristál pevne nohami na zem a bol to jeden z najhorších výsledkov vôbec. Kým sa Pán profesor v mladšom publiku drží stále v nadpriemerných hodnotách, v celkovom publiku oproti minulému týždňu ešte viac klesol. Pritom výkon druhej série boli najmenej o 100-tisíc divákov lepší.
Druhá premiérová epizóda tretej série sa v pondelok, 13. septembra 2021, stala v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 jednoznačne najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

Nová časť s názvom Influencerka dosiahla v cieľovej skupine 12 – 54 nadpriemerný rating 9,2% a rovnako aj trhový podiel 27,6%. Relácia Inkognito zaznamenala na Jojke v rovnakej cieľovej skupine podiel na trhu 12,9% a vykazuje čoraz viac syndróm vyhorenia. Film Pápež František: Modlite sa za mňa na Jednotke RTVS podiel na trhu 8,1%.
Spomínaná epizóda Pána profesora prilákala 417-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov a v tejto širšej cieľovej skupine mu patril post najsledovanejšieho nespravodajského programu dňa.
Pre porovnanie, prvú časť tretej série sledovalo 496-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Medzitýždenný prepad v celkovej sledovanosti je teda pomerne bolestný a šokujúci pre Markízu.