Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Jojka neprestáva prekvapovať s programovými kotrmelcami: To, čo platilo včera, je dnes minulosťou

Jojka robí poriadne nekoordinované programové kotrmelce. To, čo platilo pred pár dňami, je dnes minulosťou, a to len zopár hodín pred samotným vysielaním.

19.01.2024 00:00
heslo, Foto:
Ďalšia zmena v programe. Heslo napokon zostáva na svojom pôvodnom vysielacom mieste.
debata

Tento týždeň je pre televíziu JOJ náročný. Prvé dni druhej polovice televíznej sezóny 2023/2024 jasne ukázali diváckej preferencie a jej pondelkový prime-time vybuchol. Reštart relácie Heslo v novom štúdiu a s novou moderátorkou Jasminou Alagič, nateraz nezabral a obe odvysielané časti pohoreli na celej čiare.

markíza, tv markíza, Čítajte aj Markíza s veľkým seriálovým prekvapením: Do vysielania mieri niečo špeciálne a to poriadne skoro

Už prvá epizóda naznačila, že nápad s reštartom a nadpriemernou sledovanosťou bude len zbožné prianie. Pri obrazovkách Jojky bolo len 182-tisíc divákov v univerzálnom publiku 12+ a rovnako slabý výkon šou zaznamenala aj v obchodnej cieľovej skupine 13 – 55, kde si pripísala sledovanosť len 3% a podiel na trhu 9,8%. Vtedy Jojku porazila Markíza s premiérou českého kinohitu Želanie k narodeninám. Pri obrazovkách Markízy bolo celkovo 395-tisíc divákov v publiku 12+, s dosahom až na 692-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). V cieľovej skupine 13 – 55 dosiahol film sledovanosť 7,9% a nadpriemerný trhový podiel 28%.

nemocnica, Čítajte aj Televízia JOJ odtajnila plány na rok 2024: Toto bude naozaj veľké!

Tento pondelok sa scenár zopakoval. Markíza neustúpila a opäť divákom ponúkla českú komédiu Srdce na dlani. V cieľovej skupine 13 – 55 film uhral rating 6,5% a trhový podiel 24,6%. pričom pri obrazovkám sedelo celkovo 343-tisíc divákov starších ako 12 rokov. Ďalšia premiérová epizóda Hesla sa ešte viac prepadla v diváckej priazni.

V cieľovke 13 – 55 si pripísala podpriemernú iba 2,8% sledovanosť s 9,2% trhovým podielom. Prvý prepadák rok 2024 tak pozná svoje meno. Šou si pustilo 177-tisíc divákov. Jojka okamžite zareagovala a v utorok odavizovala programové presuny.

čas nádejí, Čítajte aj Zrodil sa nový divácky hit! Slovenským obývačkám kraľuje tento nový seriál...

Heslo s okamžitou platnosťou malo skončiť v pondelkovom prime-time a malo sa zosunúť do druhého slotu. Druhú šancu zažiariť malo dostať Inkognito, ktoré sa po novom malo vysielať v sobotu podvečer. Moderátor Vlado Voštinár nebol z tohto kroku nadšený, navyše v sobotu sa mali vysielať premiéry a v pondelok reprízy. Neúspech Hesla na pár hodín presvedčil, že bude lepšie ako oba programy vymenia.

Teraz je všetko inak. Vo štvrtok televízia odvolala programové zmeny a ponecháva Heslo naďalej ako prvý program v pondelok večer a Inkognito sa musí zmieriť s osudom dvojky. Pozitívom je, že hádačská relácia bude v tento deň vysielať premiérové epizódy a sobotu budú ponechané reprízy. Nepôjde teda o úplnú degradáciu dlhoročného programu Jojky, ktorý kedysi valcoval rebríčky sledovanosti a zbieral divácke ocenenia.

Televízia tento scenár avizuje do konca januára. Je otázne, ako sa bude správať vo februári, keďže hneď 5. februára Markíza spustí vysielanie svojho prémiového seriálu Zrada, ktorá má nadviazať na úspech minuloročného Klamstva.

© Autorské práva vyhradené

debata chyba
Viac na túto tému: #TV JOJ #relácia Heslo