Mimoriadne vyhrotenú premiérovú časť o penzióne Jánošík v obci Ždiar, v ktorej kuchár nezvládol záťažový večer a uprostred príprav zahlásil, že s varením definitívne končí a odišiel, si vychutnalo 492-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto doposiaľ druhý najvyšší počet od vlaňajšieho štartu šou. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 687-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V hlavnej, obchodne podstatnej cieľovej skupine 13 – 55 si desiata tohtoročná premiérová epizóda Na nože pripísala rating 9,1% a nadpriemerný trhový podiel 31,5%. Opäť tak výrazne porazila seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaznamenal viac než päťnásobne nižší podiel na trhu iba 5,9 %. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na ostrove Porquerolles zaznamenal na Jednotke RTVS taktiež výrazne slabší podiel na trhu 7,3%.
Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 51,5%.
Rekord spred dvoch týždňov
V cieľovej skupine 13 – 55 si deviata premiérová epizóda, vysielaná 17. apríla, pripísala historicky rekordný rating 10,1% a rovnako aj najlepší trhový podiel 35,4% od vlaňajšieho štartu formátu 8. februára 2023.
Túto časť o prevádzke Penzion & Řízkárna Veranda vo Frýdku-Místku, vôbec prvej reštaurácii, ktorej Martin Novák vyrazil na pomoc až do susednej Českej republiky, si vychutnalo rovných 500-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na rekordných 674-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).