Jojka vôbec po prvýkrát odvysiela majstrovstvá sveta v ľadovom hokeji, čomu prispôsobuje aj svoju staničnú grafiku. Športové vysielanie TV JOJ a JOJ Šport bude charakterizovať označenie „Hokej je na JOJke“. Novú kampaň odštartovala upútavka na májový šampionát, ktorú spustila ešte v piatok 9. februára v hlavnom vysielacom čase.
„Upútavka otvára sériu imidžových a programových upútavok, ktoré prezentujú slovenský hokej, jeho predstaviteľov a všetky hokejové podujatia, vysielané na staniciach JOJ Group tento a nasledujúce roky,“ uviedla Ivana Semjanová, marketingová riaditeľka JOJ Group.
S blížiacim sa začiatkom športového sviatku televízia zintenzívňuje promo kampaň a aktuálne nasadila úplne novú imidžovú hokejovú upútavku, za ktorou opäť stojí kreatívny tím pod vedením Ondreja Garana Hutníka.
„Staničná grafika je taktiež venovaná našej hlavnej téme tohto roka – hokeju. Ak by však niekto čakal, že sa v každom grafickom prvku bude na obrazovke JOJky objavovať hokejista, mýli sa. Stále sme s našimi divákmi, ostávame v ich svete, v ich domovoch. Hokejové prvky sa tu vyskytujú nenásilnou formou, upozorňujú síce na hokej, ale nie prvoplánovo. Pred samotnými Majstrovstvami sveta v ľadovom hokeji nasadíme do vysielania aj výsostne hokejové jingle,“ uvádza Ondrej Garan Hutník.