V oboch hlavných cieľových skupinách sa kuchárska reality šou v stredu 10. apríla 2024 stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a konkurenčným programom nedal najmenšiu šancu.
V cieľovej skupine 13 – 55 si ôsma premiérová epizóda Na nože pripísala fantastický rating 8,2% a vysoko nadpriemerný trhový podiel 29,7%. Opäť tak výrazne porazila seriál Vytoč môjho agenta, ktorý na Jojke v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala takmer štvornásobne nižší podiel na trhu iba 7,8%. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy v Blois zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu 6,8%.
Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 53,6%.
Mimoriadne emotívnu premiérovú časť o reštaurácii Pekidors v obci Michal na Ostrove, z ktorej rozhnevaný Martin Novák vôbec prvý raz predčasne odišiel a neudelil jej ani záverečné hodnotenie, si vychutnalo 444-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 619-tisíc divákov (AvRch v CS 12+)
Kam povedú Martinove kroky v najnovšej časti? Obľúbená šou Na nože zarezonovala aj v susednej Českej republike. O pomoc šéfkuchára Martina Nováka požiadala majiteľka podniku Michaela, ktorá má korene na Slovensku. Spolu s priateľom Michalom prevádzkujú reštauráciu v meste Frýdek Místek, v ktorej sa špecializujú výlučne na výrobu rezňov. Reštaurácii sa darilo prvé dva roky, no odvtedy je to každým dňom horšie. Martin neváha a po prvýkrát v histórii šou vyráža za hranice Slovenska. Dokáže presvedčiť majiteľa, že jeho koncept podniku už nefunguje?