V cieľovej skupine 13 – 55 si minulotýždňová šiesta premiérová epizóda Na nože pripísala rating 8,6% a druhý najvyšší trhový podiel 31,9% v rámci aktuálnej tretej série. Výrazne tak porazila druhú epizódu seriálovej novinky Vytoč môjho agenta, ktorá na TV Joj v rovnakej cieľovej skupine zaznamenala trojnásobne nižší podiel na trhu iba 10,5%. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na Lérinských ostrovoch zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu 6,4%.
Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 15 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 65%.
Premiérovú časť o reštaurácii California pub v Ružomberku si vychutnalo 431-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je túto jar doposiaľ druhý najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 618-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Pred dvoma týždňami Na nože zaznamenalo prvý prepad v rámci tretej série a televíznej jazde plnej rekordov. Išlo však o krátkodobý prepad, spôsobený vysielaním predvolebných debát pred prvým kolom prezidentských volieb. Vtedy piata premiérová epizóda Na nože si pripísala rating 7,6% a trhový podiel 25,9 %.
Premiérovú časť o Stupavskej Hodovni si vychutnalo 362-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah na 497-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).