Pôvodne mal Dunaj pokračovať s gradujúcou piatou sériou, ktorú čoskoro vystrieda už šiesta sezóna. Avšak operatívnou programovou zmenou Dunaj vyhodila z utorkového programu. Prednosť, pochopiteľne, dostane duel prezidentských kandidátov. Druhé kolo volieb sa nezadržateľne blíži a pár dní pred moratóriom sa Ivan Korčok a Peter Pellegrini ocitnú v televíznom súboji na Markíze.
„Keďže ide o finálny diskusný súboj, z ktorého vzíde budúci slovenský prezident, rozhodli sme sa jeho dôležitosť podporiť aj netradičným miestom konania. Namiesto klasického štúdia ho budeme v priamom prenose vysielať z pôsobivých priestorov Zrkadlovej siene Primaciálneho paláca v Bratislave,“ prezradil Michal Kratochvíl, riaditeľ Centra spravodajstva a publicistiky TV Markíza.
Obaja kandidáti dostanú rovnaké tematické okruhy, na základe ktorých bude prebiehať diskusia s otázkami kladenými moderátorom Michalom Kovačičom. K dispozícii budú mať rovnaký 20-minútový časový priestor strážený časomierou a na záver diskusie možnosť počas jednej neprerušovanej minúty samostatne prezentovať svoj volebný program, resp. osloviť svojich voličov.
Dunaj pokračuje šiestou sériou!
Obľúbený dobový seriál bude na Markíze pokračovať šiestou sériou. Už v utorok, 16. apríla, vtrhne dramatické pokračovanie vybičovaných príbehov.
Dunaj má za sebou prvý výraznejší pokles sledovanosti, ten sa odohral minulý utorok. Seriál sa ostatné mesiace držal vysoko nad 9% sledovanosťou v cieľovke 13 – 55. Mierne klesla aj celková sledovanosť, ktorá bez problémov prekračovala 550-tisícovú hranicu, teraz bližšie klesla k 500-tisícovej hranici. Prvýkrát výraznejšie sa zatriasol divácky návyk. Aj napriek tomu zostáva Dunaj absolútnym lídrom medzi slovenskými seriálmi na trhu.
Devätnásta epizóda 5. série Dunaja v cieľovej skupine 13 – 55 zaznamenala rating 8,4% a podiel na trhu 26,6%. Nemocnica na Jojke sa musela zmieriť s podielom na trhu iba 12,8% v komerčnej cieľovej skupine. Český kriminálny seriál Podozrenie zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižšie podiely na trhu 6,5% a 5,1%.
Táto epizóda prilákala k obrazovkám Markízy celkovo 512-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania zasiahla dokonca až 663-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).