Reality šou Na nože rastie sledovanosť každou odvysielanou epizódou. V cieľovej skupine 13 – 55 sa v stredu 13. marca 2024 stal najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a v oboch hlavných cieľových skupinách prepísal všetky doterajšie ratingové rekordy.
V komerčnej cieľovej skupine 13 – 55 si štvrtá premiérová epizóda tretej série Na nože pripísala rekordný rating 9,8% a druhý najvyšší trhový podiel 33,2% od vlaňajšieho štartu formátu 8. februára 2023. Konkurenčná romantická komédia Jedna za všetky na Jojke v rovnakej cieľovej skupine uhrala iba 12,6% podiel na trhu. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy na ostrove Guadeloupe zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu 7,6%.
Na nože obzvlášť zabodovalo v cieľovej skupine mladých žien vo veku od 13 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 52,1 %.
Premiérovú časť o hostinci Raj v obci Hrabušice si vychutnalo 480-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je doposiaľ absolútne najvyšší počet. V čase vysielania malo Na nože dosah až na rekordných 652-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
O čom bude ďalšia epizóda?
V reštaurácii Stupavská Hodovňa panuje absolútna anarchia. Majiteľ o gastrobiznise nevie vôbec nič a vedenie reštaurácie zveril svojej partnerke. Tú však nikto nerešpektuje a každý si robí, čo chce. Martin ich preto bude musieť naučiť úplné základy! Podarí sa mu to?