Reality šou Na nože, v ktorej renomovaný šéfkuchár Martin Novák podáva pomocnú ruku reštauráciám, ktoré sa ocitli v problémoch, sa v stredu 21. februára 2024 vrátila na obrazovky televízie Markíza s jasným víťazstvom. V oboch hlavných cieľových skupinách sa celosvetovo úspešný formát stal prvou diváckou voľbou v čase po 20:30 a suverénne tak porazil konkurenčné programy.
V cieľovej skupine 13 – 55 sa úvodná epizóda 3. série Na nože stala najsledovanejším programom dňa, keď dosiahla rating 8,2% a nadpriemerný trhový podiel 27,1%. Komédia Fakjú, pán profesor na Jojke v rovnakej cieľovej skupine uhrala 12,6% podiel na trhu. Francúzsky detektívny príbeh Vraždy vo Finistère zaznamenal na Jednotke RTVS ešte nižší podiel na trhu 7,2%.
Premiérovú epizódu o reštaurácii Pizza Pub Tank v Banskej Bystrici si vychutnalo celkovo 397-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom v čase vysielania malo Na nože dosah až na 569-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
V stredu večer je pre divákov prichystaná druhá epizóda, ktorá šéfkuchárovi Martinovi spraví niekoľko vrások. Sám priznal, že sa v takejto situácii ešte neocitol. Jeho kroky budú smerovať do Prešova, kde sa pokúsi pomôcť reštaurácii v štýle amerických 50-tych rokov, ktorá je na pokraji krachu. Nervozita majiteľky z toho, že môžu zatvoriť, ju privádza do šialenstva, robí neuvážené kroky a vyhadzuje personál. Majiteľka je na pokraji nervového zrútenia, vyhodí kuchára, reštaurácia tak zostáva len v jej a partnerových rukách. Pri každej vyhrotenej situácii roní potoky sĺz. Podarí sa reštauráciu zachrániť?