Druhá séria reality šou Ruža pre nevestu sa vráti na Markízu a Voyo už v marci! Predplatitelia streamovacej služby Voyo uvidia prvú časť už 1. marca, teda o týždeň skôr, kým sa objaví v lineárnom vysielaní Markízy. Televízia bude uvádzať premiérové časti vždy v piatok od 8. marca.

„Ruža pre nevestu si minulý rok doslova podmanila najmä mladšiu cieľovú skupinu, absolútne fantasticky si počínala na Voyo, kde dosahovala výkonnosť na úrovni najobľúbenejších reality šou, a aj v lineárnom vysielaní jej sledovanosť postupne rástla. Preto sme sa rozhodli našu naozaj pestrú a bohatú jarnú programovú ponuku obohatiť aj o pokračovanie tohto formátu,“ vysvetľuje Silvia Majeská, programová riaditeľka skupiny Markíza. „Diváci a diváčky sa môžu tešiť na nové prostredie exotickej Srí Lanky, ktoré skvelo dotvorí celkovú atmosféru šou. Ani tento rok nebude núdza o intrigy, emócie či lásku na prvý pohľad,“ dodala.
Na ceste plnej dobrodružstva, exotiky, vzrušujúcich stretnutí, emócií, ale aj intríg stretne príťažlivý a úspešný 34-ročný podnikateľ Radko Urbanyak celkovo 18 žien, s ktorými sa bude v priebehu 12 epizód postupne zoznamovať, zbližovať a vyberať si z nich svoju potenciálnu životnú partnerku. Každá z nich je výraznou individualitou, ktorá sa usiluje vytvoriť si svoj vlastný príbeh lásky s Radkom v hlavnej úlohe. Avšak na konci v dramatickom a emotívnom finále zostane už iba jedna žena. Prijme napokon jeho poslednú ružu a stane sa z nich skutočný, láskou naplnený pár?
Atraktívny a charizmatický Radko Urbanyak sa narodil v Banskej Bystrici, už desať rokov však žije v nórskom Osle, kde je spolumajiteľom niekoľkých luxusných barov. Napriek tomu, že nikdy nemal núdzu o ženy, zatiaľ sa mu nepodarilo nájsť životnú lásku. Aj druhou sériou Ruže pre nevestu bude sprevádzať herec a model Krištof Králik.
Prvá séria reality šou Ruža pre nevestu dospela v piatok 2. júna 2023 na obrazovkách televízie Markíza do svojho veľkého finále. V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahlo vyvrcholenie Ruže pre nevestu druhý najvyšší rating 5,4% a rovnako aj druhý najlepší podiel na trhu 22%. Finále sledovalo v piatok absolútne rekordných 316-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah malo až na 542-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Najväčší úspech zaznamenala desiata epizóda vysielaná v polovici mája. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Ruža pre nevestu rekordný rating 5,8% a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5%.