Ostatnú sobotu televízia Markíza divákom opäť ponúkla premiérovú epizódu zábavnej šou Možné je všetko! a rekord z konca októbra nezopakovala. Vtedy v cieľovej skupine 12 – 54 Možné je všetko! zvíťazilo s doposiaľ rekordným ratingom 7,8 % a rovnako aj najvyšším trhovým podielom 25,7 %. Medzitýždenne si tak čoraz obľúbenejšia šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,9 percentuálneho bodu a podiel na trhu jej narástol až o 3,1 percentuálneho bodu.

Zaujímavosťou bolo, že Možné je všetko! na diaľku porazilo aj nedeľné zábavné šou Česko Slovensko má talent na Jojke a Pečie celé Slovensko na Jednotke RTVS. Oba nedeľné programy v mladšom publiku uhrali menší rating. Talent na Jojke získal iba 5,1% sledovanosť, Pečie celé Slovensko 7,4% sledovanosť. Túto epizódu si pozrelo rekordných 363-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Túto časť si pozrelo rekordných 363-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 535-tisíc divákov (AvRch v CS 12+). Ako to bolo počas minulej soboty? Možné je všetko! uhralo v cieľovej skupine 12 – 54 6,8% sledovanosť s 21,9% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo presne 300-tisíc divákov. Aj napriek poklesu išlo o najsledovanejší nespravodajský program naprieč sobotnou televíznou ponukou.

Zaujímavosťou je výkon Záhad tela na RTVS. Čoraz viac sa ukazuje priepasť medzi mladším publikom a celkovým. Kým v komerčnej cieľovke stabilne boduje Markíza so svojou a RTVS je učupená s omnoho nižším ratingom, v cieľovke 12+ je situácia už diametrálne odlišná a do popredia sa dostáva RTVS. Pričom sa ukazuje, že Záhady tela výrazne profitujú so staršieho publika.

V cieľovke 12 – 54 Záhady tela, ktoré sú vlajkovou loďou sobotnej zábavy na RTVS, uhrali iba 3,8% sledovanosť s 11,8% trhovým podielom, čo sú podpriemerné výsledky. Svoj výkon relácia zdvojnásobuje do nadpriemerov v cieľovke 12+. V nej relácia získala až 7,9% sledovanosť s 18,6% trhovým podielom. Pri obrazovkách sedelo až 363-tisíc divákov a v tejto cieľovej skupine bola trhovým lídrom.
Záujmu divákov sa tešila aj talkšou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 299-tisíc divákov pri trhovom podiele 18,4% v cieľovej skupine 12+ a taktiež bola trhovým lídrom