Reality šou Na nože prekonávala jeden rekord za druhým a úspešne uzavrela svoju druhú sériu. V cieľovej skupine 12 – 54 sa v stredu 25. októbra 2023 stala celkovo najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc. V rámci univerzálnej cieľovej skupiny 12+ išlo dokonca o vôbec najsledovanejšiu časť šou od jej štartu.
Záverečná ôsma epizóda 2. série Na nože si v cieľovej skupine 12 – 54 pripísala druhý najvyšší rating 8,8% a rovnako aj druhý najlepší trhový podiel 32,2%. Medzitýždenne si šou z hľadiska ratingu polepšila o 0,6 percentuálneho bodu a trhový podiel jej stúpol až o 3 percentuálne body.
Duch na Jojke sa strácal v rovnakej cieľovej skupine s podielom na trhu iba 14,7% v cieľovej skupine 12 – 54. Šou obzvlášť zabodovala v cieľovej skupine mladých mužov vo veku od 12 do 24 rokov, ktorí Markíze v čase jej vysielania zabezpečili trhový podiel až 46,4%.
Premiérovú časť o reštaurácii Staré časy v obci Marianka, ktorá mala obrovské problémy s hygienou a šéfkuchár mal problémy ochutnať jedlo, si vychutnalo absolútne rekordných 437-tisíc divákov starších ako 12 rokov, v porovnaní s predchádzajúcim týždňom tak získala na svoju stranu ďalších 50-tisíc divákov. V čase vysielania malo Na nože dosah až na 618-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Vzhľadom na pozitívny vývoj sledovanosti, ktorá rástla celých osem týždňov vysielania, Markíza už aktuálne pripravuje 3. sériu Na nože a hľadá ďalšie reštaurácie, ktorých majiteľom už kopiace sa problémy prerastajú cez hlavu a zišla by sa im pomoc od skúseného šéfkuchára Martina Nováka.
Nasledujúca Jama levova v oboch cieľových skupinách dosiahla svoju doposiaľ druhú najvyššiu sledovanosť. Podnikateľská reality šou zaznamenala v cieľovej skupine 12 – 54 druhý najvyšší rating 3,6% a tretí najlepší trhový podiel 22,3%. Predposledná ôsma epizóda Jamy levovej pokorila Prokurátorku na Jojke s podielom 15,5% a zábavnú šou Sedem s podielom 9,4% v mladšej cieľovke.