Bláznivá zábavná relácia, ktorá posledné týždne valcovala sobotný prime-time zažila svoj prvý väčší prepad v sledovanosti. Paradoxom na celej situácii je, že najnovšia epizóda Možné je všetko! bola jednotkou na trhu v mladšom publiku, v celkovom sobotný prime-time prevalcovala RTVS so svojimi reláciami.
Možné je všetko! sa vrátilo po povolebnej pauze so zaujímavými zvratmi. Oproti predchádzajúcim častiam nastal prvý výraznejší odliv divákov. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla najnovšia časť 5,7% sledovanosť s 20,3% podiel na trhu. Práve tieto hodnoty vyniesli Markízu na čelo sobotného rebríčka v rámci nespravodajských programov. Diametrálne odlišná situácia nastala v širšom publiku. V ňom si zábavnú šou pozrelo 251-tisíc divákov.
Predchádzajúca epizóda pritom zinkasovala rekordné čísla. Vtedy valcovala s rekordným ratingom 6,7% a trhovým podielom 23%. Celkovo pri obrazovkách sedelo 300-tisíc divákov vo veku nad 12 rokov, pričom v čase vysielania mala šou dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).
Šou tak stratila 49-tisíc divákov a klesla až o celý ratingový bod v cieľovke 12 – 54.
Počas sobotného večera z markizáckeho odlivu najviac profitovala verejnoprávna RTVS. Jej Záhady tela sa tešili z až 379-tisícového publika, čím výrazne prekonali Možné je všetko. Nedarilo sa im v cieľovke 12 – 54, v ktorej dlhodobo dominuje Markíza. Nová epizóda Záhad tela v tejto cieľovke uhrala 4,3% sledovanosť s 14,7% trhovým podielom. Záujmu divákov sa tešila aj talk-šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 311-tisíc divákov pri trhovom podiele až 22 % v cieľovej skupine 12+.