Pečie celé Slovensko porazilo Česko Slovensko má talent v širšej cieľovke a viedlo extrémne vyrovnaný výkon v komerčnej cieľovke 12 – 54. V nedeľu večer druhú epizódu sledovalo až 410-tisíc divákov, čím si RTVS vyslúžila pozíciu jednotky na trhu. Oproti prvej epizóde šou vzrástla o 30-tisíc divákov. V cieľovke 12+ spomínaná epizóda dosiahla až 8,9% sledovanosť s 20,3% podielom na trhu.
V komerčnej cieľovke 12 – 54 bola tesne dvojkou na trhu a to len kvôli dĺžke. Vzhľadom na fakt, že Jojka naťahuje Talent výrazne za 22. hodinu, tak dosahuje vyšší podiel na trhu. Avšak v nedeľu so sladkou šou podelili zhodnú 6,3% sledovanosť. Pečie celé Slovensko dosiahlo 18,6% trhový podiel, Česko Slovensko má talent 19,7%.
RTVS síce dosahuje nadpriemernú sledovanosť, avšak tretia séria naďalej v medziročnom porovnaní zaostáva za ostatnými sezónami tejto šou.
V sobotu večer oslovila Jednotka divákov premiérovou epizódou šou Záhady tela, ktorú si nenechalo ujsť 379 000 divákov pri trhovom podiele až 21,4% v univerzálnej cieľovej a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Záujmu divákov sa tešila aj talk-šou Petra Marcina Neskoro večer, ktorú sledovalo 311 000 divákov pri trhovom podiele až 22 % v cieľovej skupine 12+.
V piatok sledovalo premiéru vedomostnej šou Čo ja viem na Jednotke 338 000 divákov pri trhovom podiele 20% v cieľovej skupine 12+ a relácia sa stala najsledovanejším nespravodajským programom dňa. Relácia bola jednotkou v sledovanosti aj v cieľovej skupine 12 – 54 s trhovým podielom 17%.