Na obrazovky Jednotky sa na konci júna vrátila šou S úsmevom po Slovensku, v ktorej pätica cestovateľov navštevuje najatraktívnejšie a najzaujímavejšie miesta Slovenska.
Novou členkou tímu sa stala Martina Zábranská, ktorá sa namiesto Jany Kovalčíkovej pridala k Dominike Kavaschovej, Mariánovi Čekovskému, Jurajovi Šokovi Tabačekovi a Borisovi Valábikovi.
Už štvrtá séria S úsmevom po Slovensku odštartovala na Jednotke 29. júna. V prvej epizóde cestovatelia navštívili Trnavský kraj. Pozrelo si ju 179-tisíc divákov a Jednotka mala v čase vysielania podiel na trhu 11,7 % v cieľovej skupine divákov vo veku nad 12 rokov.
V druhej epizóde odvysielanej 6. júla zavítali cestovatelia do Žilinského kraja a prebádali Liptov. Pozrelo si ju rovnaký počet divákov (179-tisíc) a Jednotka mala v čase vysielania podiel na trhu 11,1 %. Predbehla ju kriminálka Odznak Vysočina na Markíze (318-tisíc, 19,8 %) aj nasledujúca repríza Polície Modrava (255-tisíc, 22,1 %), a tiež repríza Inkognita na Jojke (251-tisíc, 15,8 %).
Čítajte aj Kedy sa od RTVS dočkáme nového seriálu? Pripravuje kriminálku, komédiu aj historickú drámuCestovateľská šou vystriedala v štvrtkové večery na Jednotke Hit roka. Ten prilákal najviac divákov k obrazovkám pri svojej premiére, ktorú si pozrelo 382-tisíc divákov, rozlúčilo sa s ním 175-tisíc divákov pri poslednej epizóde. V priemere si 25 epizód pozrelo 215-tisíc divákov.
RTVS aj počas prázdnin láka najviac divákov k obrazovkám s piatkovými a sobotnými zábavnými stálicami – Záhadami tela, Neskoro večer a Milujem Slovensko, a to aj s reprízovými časťami, ktoré uvádza počas letnej prestávky.
Zdroj údajov: PMT/KANTAR SLOVAKIA. Dáta sú uvedené v meraní LIVE + VOSDAL (Viewing On Same Day As Live) + HOSTIA.
- Cieľové skupiny: Obchodná cieľová skupina 12–54 zahŕňa divákov vo veku od 12 do 54 rokov, univerzálna cieľová skupina 12+ širšie publikum divákov starších než 12 rokov.
- Trhový podiel (share %) udáva podiel počtu divákov sledujúcich konkrétnu stanicu z celkového počtu divákov, ktorí sledujú televíziu na všetkých sledovaných staniciach v danom čase.
- Sledovanosť (rating %) udáva podiel divákov z populácie (zo všetkých obyvateľov Slovenska), ktorí v konkrétnom čase sledovali danú reláciu alebo stanicu.
Veľkosť panelu, na ktorom sa merajú údaje, zahŕňa 1200 domácností a 3645 jednotlivcov bez hostí. Ročne sa obmieňa 25 % panelu. Do merania je zaradených min. 140 televíznych staníc.