Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Ruža pre nevestu na záver zvrátila prepad sledovanosti: Vzťah však nemal dlhé trvanie

Šou Ruža pre nevestu má za sebou svoj záver. Ako sa darilo samotnému finále?

09.06.2023 06:00
ruža pre nevestu, Foto:
Finále Ruža pre nevestu zvrátilo prepad sledovanosti.
debata
O 5 minút 12 Čítajte aj RTVS reaguje: Inštitút prázdneho kresla sa viackrát stal nástrojom politického nátlaku

Romantická reality šou Ruža pre nevestu dospela v piatok 2. júna 2023 na obrazovkách televízie Markíza do svojho veľkého finále. Záverečnú premiérovú epizódu sledovali státisíce divákov a v cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.

V tejto komerčnej cieľovej skupine dosiahlo vyvrcholenie Ruže pre nevestu druhý najvyšší rating 5,4% a rovnako aj druhý najlepší podiel na trhu 22%. Doslova si však podmanilo najmä mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel až 41,1%.

Markíza, Záhorská Bystrica Čítajte aj Zmena v manažmente Markízy: Novou riaditeľkou Centra výroby sa stane dlhoročná šéfka produkcie

Víťazkou šou Ruža pre nevestu sa napokon stala Petrana Galatea Oráčová. Práve ju si Tomáš Tarr zvolil za svoju vyvolenú, ktorá mu z 18 dievčat učarovala najviac. Do poslednej chvíle však nebolo divákom jasné, či to bude Miroslava Hriňáková alebo práve Petrana. Finále sledovalo v piatok absolútne rekordných 316-tisíc divákov starších ako 12 rokov, pričom dosah malo až na 542-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

Jan Souček Čítajte aj Česká televízia má nového generálneho riaditeľa. Zmena prichádza po 12 rokoch

Najväčší úspech zaznamenala desiata epizóda vysielaná v polovici mája. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla Ruža pre nevestu rekordný rating 5,8% a rovnako aj doposiaľ najvyšší trhový podiel 22,5%. Súboj žien o srdce Tomáša Tarra si tentoraz nenechalo ujsť taktiež rekordných 309-tisíc divákov, pričom relácia mala dosah až na 518-tisíc divákov (AvRch v CS 12+).

dva a pol chlapa, Čítajte aj Kedysi top seriálová hviezda, dnes spustnutý čudák: Herec z Dva a pol chlapa je na nespoznanie

Štandardne sa šou hýbala medzi 3 – 4% sledovanosť v mladšom publiku. Relácia však značne bodovala na streamovacej platforme Voyo. Je teda pravdepodobné, že ak bude druhá séria, tak bude primárne vyrábaná práve pre Voyo podobne ako Survivor.

Zároveň tento týždeň televízia, ale samotní protagonisti, oficiálne potvrdili, že ich vzťahu je koniec.

© Autorské práva vyhradené

Facebook X.com debata chyba Newsletter
Viac na túto tému: #sledovanosť #TV Markíza #Ruža pre nevestu