Hľadať
Notifikácie 📣

Chceš dostávať čerstvé novinky?

Sledujte nás
Nastavenia súkromia

Takto chránime tvoje údaje - GDPR

domov O seriáloch Televízia

Pokračovanie článku: Markíza a jej najhoršia sezóna: Toto sa nikdy nestalo, aby stiahla až tri veľké šou

2. Survivor

Táto najdrahšia reality šou sveta mala byť ťahúňom a prekvapením roka 2022. Federálna verzia v kombinácii so známymi tvárami sa stala pre Markízu nočnou morou. Ale aj pre samotných tvorcov. Štart vysielania sa musel posúvať pre hromadnú nákazu koronavírusom, čo vyradilo súťažiacich, ktorí sa do hry vracali postupne, respektíve dobrovoľne odstúpili.

V krátkom čase sa Survivor porúčal z hlavného vysielacieho času. Dokonca sa menila štruktúra vysielania, epizódy sa skracovali a rozdelili sa do viacerých dní v týždni. Nič nezabralo. Survivor sa dlho neohrial ani v druhom vysielacom pásme. V lineárnom vysielaní tento formát pohorel, hoci na Voyo patril medzi top tituly. Nakoniec sa nové epizódy dovysielali hlboko v noci. Sledovanosť v cieľovke 12 – 54 nedosahovala ani 2% a v tejto skupine sa počet divákov pohyboval pod hranicou 50-tisíc.

3. Lego Masters

Tesne pred letom prišla Markíza s ďalšou novinkou, ktorá sa vo svete teší veľkej obľube. No Slováci nový formát odmietli od prvej epizódy. Len štyri epizódy mala táto šou a bolo to neskutočné kvalitatívne, ale aj divácke trápenie. Práve Lego Masters je najväčším neúspechom za celú televíznu sezónu 2021/2022. Prvú časť mala v komerčnej cieľovke 12 – 54 3,6% rating s trhovým podielom 11,5%. Pri obrazovkách sedelo iba 161-tisíc divákov. „Výkon“ druhého vydania Lego Masters v cieľovke 12 – 54 bola na úrovni iba 2,3% sledovanosti s trhovým podielom 8,1%. Pri obrazovkách sedelo 94-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 tretia epizóda Lego Masters „uhrala“ iba 2,2% sledovanosť s trhovým podielom 12,8%, v rovnakej skupine pri obrazovkách sedelo 65-tisíc divákov. Poslednú časť sledovalo už iba 67-tisíc divákov. V komerčnej cieľovke 12 – 54 spomínaná epizóda dosiahla katastrofálnu 1,7% sledovanosť s trhovým podielom 9,9%.

Divácke peklo ukončila televízia po dvoch častiach, keď sa šou sťahovala z nedeľného prime-timu. Dožila svoju televíznu púť počas nedeľných predpoludní.

© Autorské práva vyhradené

3 debata chyba
Viac na túto tému: #TV Markíza #televízna sezóna 2021/2022 #Survivor Česko a Slovensko #Lego Masters