
Keď trhový líder oznamoval pred rokom svoje veľkolepé televízne plány, zdalo sa, že diváci sa neodtrhnú od televíznych obrazoviek. Stal sa presný opak. Odtrhli sa. A to poriadne. Markíza išla do sezóny 2021/2022 s netradične veľkým počtom reality šou.

Už na jeseň sa musela popasovať s klesajúcou obľubou Superstar, no tie najväčšie problémy priniesli až tri licencované šou, ktoré sa dokonca museli sťahovať z programu a hľadať iný vysielací slot. Takéto fiasko sa Markíze v jej doterajšej histórii ešte nestalo.

1. Tvoja mini tvár znie povedome
Po úspechu dospeláckej verzie, vyrukovala Markíza počas minuloročnej neskorej jesene s novinkou – s detskou verziou imitačnej šou. Po mesiacoch hľadania detských talentov pripravila štyri epizódy. Vysielanie riskla v stredajšom hlavnom vysielacom čase. Na tento krok zareagovala Jojka, ktorá už naplno valcovala s jej Nemocnicou a konkurenčnú šou zlynčovala. Prvú epizódu sledovalo podpriemerných 314-tisíc divákov, druhá na tom bola ešte horšie a túto hranicu ešte podliezla.

Markíza zatrúbila na ústup a po dvoch častiach Tvoja mini tvár znie povedome sa pratala z hlavného vysielacieho času. Presun na sobotné popoludnie bolo len potvrdením, že táto šou si na svoj úspech nezarobí. Tretia epizóda, respektíve, prvá, ktorá sa vysielala v sobotu sa prepadla do hrozivých hlbín, čo sa dalo aj predpokladať. Dosiahla len 3% sledovanosť s 13% podielom na trhu. Bez väčších ovácii tu aj dožila svoje vysielanie.
