
Jojka zaradením dvoch častí Slovanov za sebou reagovala na početné žiadosti divákov, ktorí vyčítali seriálu príliš krátke epizódy a najmä veľmi pomalé posuny v deji. Minulú stredu sa tak dočkali až dvoch odvysielaných epizód. Dobrou správou pre televíziu je fakt, že sa vykryštalizovala stabilná divácka základňa a Slovania dodávajú Jojke už niekoľko týždňov, v podstate, rovnaké výsledky sledovanosti.
Minulú stredu pri obrazovkách sedelo 340-tisíc divákov, pričom druhú časť odvysielanú epizódu si pustilo 310-tisíc. Gro diváckej základne je teda tomuto seriálu verné.
Jojkársky vysokorozpočtový seriál však opäť pokorila konkurenčná Markíza so šou 2 na 1 a to v oboch cieľových skupinách.

Premiérová epizóda s hosťom, bývalým hokejistom a aktuálne populárnym komentátorom a moderátorom Borisom Valábikom, sa v stredu, 14. apríla 2021, stala v oboch hlavných cieľových skupinách najsledovanejším nespravodajským programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc a dosiahla zatiaľ najlepší tohtoročný výkon.
Ďalšia epizóda si v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 pripísala zatiaľ najvyšší tohtoročný rating 8,6% a rovnako aj najlepší trhový podiel 23,4%.
Pri obrazovkách sedelo celkovo 420-tisíc divákov starších ako 12 rokov, čo je taktiež doposiaľ najvyšší počet v rámci aktuálnej sezóny šou.