V piatok, 26. marca 2021, dosiahla historicky najlepšie výsledky sledovanosti a v obchodne podstatnej cieľovej skupine 12 – 54 sa stala najsledovanejším programom dňa v rámci ponuky všetkých slovenských staníc.
Štvrtá premiérová epizóda aktuálnej sezóny zaznamenala v cieľovej skupine 12 – 54 v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,9% a rovnako aj najlepší trhový podiel 27,9%. Rekordne zaujala mladé diváčky vo veku od 12 do 24 rokov, ktoré Markíze v čase vysielania šou zabezpečili trhový podiel 44,5%.
Ďalšie pokračovanie tohto sociálneho experimentu pritiahlo k obrazovkám taktiež rekordných 509-tisíc divákov starších ako 12 rokov.
Pre porovnanie, tretiu epizódu sledovalo až 497-tisíc divákov starších ako 12 rokov. V cieľovej skupine 12 – 54 dosiahla v rámci oboch doterajších sérií absolútne najvyšší rating 10,5% a rovnako aj najlepší trhový podiel 26,6%.